Gå til innhold

Wacken Open Air 2006 - Noen som skal?


Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen. Nestegang blir det egen bilettbestiling fra Wacken og fly til Hamburg. Har en kompis som absolut skulle med buss og greier. Så nå har festivalbussen sagt at de kjører fra Gøteborg istedenfor Oslo :no: . Så nå blir det fly til Oslo og buss til Gøteborg med plassgaranti. YAY :thumbdown:

Lenke til kommentar

Se etter en høy (ca 195), kjekk (:whistle:) og relativt tynn fyr med bølget, mørkeblondt hår til nakken/skuldrene. Det er meg. :cool:

 

Hvordan er været i Tyskland?

 

Edit:

Wacken i seg selv er bare en bitteliten landsby med noen få butikker og en vanlig matbutikk. Det er også ca 1 km å gå ned dit, så det anbefales egentlig ikke å satse på å kjøpe all mulig mat der. Men det er haugevis av matboder på festivalområdet. Ellers anbefales å ha et lys eller flagg ellerno på teltet ditt, så du greier å finne det igjen i mørket når du kommer tilbake fra konserter. Er ikke så lett å orientere seg når det går sandveier på kryss og tvers, og jeg lette i 2 timer etter mitt telt en kveld det styrtregnet.

Hvordan fester du flagget på teltet? :huh:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Så du ikke Emperor? :ohmy:

 

Siterer megselv fra Backstage:

1. Emperor - Å herre. Dette var kanskje det største øyeblikket i mitt liv. Helt ufattelig fantastisk konsert. Jeg kan dø lykkelig. (Det eneste minuset var at Ihsahn sa "This next is from IX Equilibrium, it's called Thus Spake the Nightspirit." Men who cares? Fantastisk låt uansett.)

2. Opeth - Når hver låt varte i minst 10 minutter, fikk de ikke spilt så mange låter, og når den ene var Amen Corner, som ikke er blandt deres beste låter, så trakk det litt ned. Men resten av konserten var fantastisk, og Åkerfeldt hadde noen morsomme kommentarer mellom låtene.

3. Legion of the Damned - Heftige saker. Trøkk som få. Umulig å stå stille når disse gutta spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...