Fedorov 0 Report post Posted December 16, 2005 Ja, det siste er ekte. Og, nei dette er ikke den heller elendige Moto GP serien fra Namco som man finner på PS2, men Climax sin serie som alltid har vært eksklusiv til Xbox og PC. Og laaaaaaaaangt bedre. Sjekk ut noen av Xbox spillene, Moto GP 1-3 hvis du synes dette ser interessant ut. Eller vent til denne versjonen kommer ut på 360 selvsagt. Quote Share this post Link to post
FJERNET111 44 Report post Posted December 16, 2005 Hvis det blir slik grafikk skal jeg ta av meg hatten og daske noen. Quote Share this post Link to post
LarZen 7594 Report post Posted December 16, 2005 Nice! Det er er et must spill for meg ivertfall. Quote Share this post Link to post
=Øyvind= 110 Report post Posted December 16, 2005 Ser ikke så verst ut det der nei. Her er litt flere bilder og en liten trailer. Quote Share this post Link to post
Litejk 6 Report post Posted December 16, 2005 steike! Jeg syntes det så bedre ut med spillet enn på ekte jeg De kunne hatt en verisjon til PS3, den hadde vert heftig den Quote Share this post Link to post
Complexity 6542 Report post Posted December 16, 2005 Najz najz! sikkert vanvittig realistisk burning også Quote Share this post Link to post
Claus3000 41 Report post Posted December 16, 2005 Steike...! Dette lover bra! Quote Share this post Link to post
StaBBer 87 Report post Posted December 16, 2005 (edited) Noen flere bilder HER. Og når det gjelder dette bildet, så er det et noen har laget for å sammeligne virkeligheten med spillet. Hvilket som faktisk er ekte er jeg ikke helt sikker på(tror det er det øverste): Edited December 16, 2005 by StaBBer Quote Share this post Link to post
Dj_Arnleif 1 Report post Posted December 16, 2005 (edited) Tror det er det nederste som er ekte. Visst ikkje det var meint med ironi da. Edited December 16, 2005 by Dj_Arnleif Quote Share this post Link to post
bas 1145 Report post Posted December 16, 2005 (edited) Dette ser jo unektelig rimelig så heftig ut, fytti børsa. Edited December 16, 2005 by bas Quote Share this post Link to post
=Øyvind= 110 Report post Posted December 16, 2005 :!: Det er faktisk det nederste som er ekte. Vanskelig å se. Quote Share this post Link to post
Dr.Peedee 383 Report post Posted December 16, 2005 oj oj. Detta så lekkert ut. Og videoen var enda lekrere. Har såvidt prøvd tidligere Motorsykkelspill på xbox og kjører som regel ut i første sving. Men ordet NextGen konsoll begynner å få stadig mere mening. Dr.Peedee Quote Share this post Link to post
Fedorov 0 Report post Posted December 16, 2005 oj oj.Detta så lekkert ut. Og videoen var enda lekrere. Har såvidt prøvd tidligere Motorsykkelspill på xbox og kjører som regel ut i første sving. Men ordet NextGen konsoll begynner å få stadig mere mening. Dr.Peedee 5301999[/snapback] Da er det denne serien du har spilt siden det er den eneste motorsykkel serien på Xbox. Quote Share this post Link to post
LarZen 7594 Report post Posted December 17, 2005 Fant et klipp av spillet, http://gametrailers.com/player.php?id=8718&type=wmv Quote Share this post Link to post
kewell79 128 Report post Posted December 17, 2005 Fant et klipp av spillet, http://gametrailers.com/player.php?id=8718&type=wmv 5304288[/snapback] allerede blitt postet her på innlegget Quote Share this post Link to post
SteveVice 30 Report post Posted December 19, 2005 Noen flere bilder HER. Og når det gjelder dette bildet, så er det et noen har laget for å sammeligne virkeligheten med spillet. Hvilket som faktisk er ekte er jeg ikke helt sikker på(tror det er det øverste): 5301709[/snapback] Hadde det ikke vert for asfalten på det øverste bildet så hadde det faktisk blitt veldig vanskelig å skille virkelighet og nextgen Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+19283741 Report post Posted December 19, 2005 Man finner en trailer av dette på xbox live (anbefales). Så MEGET pent ut ja *gleder meg* Quote Share this post Link to post
Gusarov 0 Report post Posted December 20, 2005 Yup. Ett garantert kjøp i mine øyne *sikle* Quote Share this post Link to post