Gå til innhold

EU vil overvåke alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel mer Neo-Fascisme enn fascisme hvis vi skal gå på det, EU ønsker å styre oss ved overvåkning, ett lite steg av gangen og FN styrer oss på andre måter. Såklart må man samarbeide internasjonalt for å hjelpe og bli hjulpet, men i noen tilfeller har FN også vært stille på saker som USA og Irak, trusler fra Israel mot Iran osv.

 

Fascisme er et velbrukt begrep og misbrukes mye, men det jeg har skrevet om, kontroll, er utøvet på en fascistisk måte og spesielt i EU. Jeg sier ikke at absolutt alle regler og lover som kommer trenger å bli godtatt av befolkningen, men i tilfeller som denne burde vi ha en nasjonal avstemning. Folket generelt aner ikke hva som skjer og plutselig har vi mange nye lover vi ikke har stemt på kommet inn, vi vet ikke hensikten bak eller følgende heller.

Endret av Basus
Lenke til kommentar

mad_arab det er konspirasjonsteoretikeren her igjen... :p

Hvis du søker etter New World Order på nettet, så finner du masse rart. Men poenget er at det systemet vi har på Jorda nå med nasjonalstater og selvstyre skal bort og erstattes. Global Governance liker FN folka å kalde dette nye systemet. Men Global Government er mer riktig. Her er en liten artikkel du kan lese om du ønsker det.

 

Collapse of U.S. Economy Imminent

 

mad_arab jeg vet du har gjort opp din oppfattning av hvordan verdenen funker, og jeg min. Hvorfor er mitt syn mer riktig enn ditt? Godt spørsmål! Verdenen er i forandring på en store måte, den som ikke ser det er blind!

 

"Jeg tror ikke på det før jeg får se det..." Eller? Sjekk dette ut :

"The real point where big pennies started to drop for me was when I read of the research that shows that the only place that this world – the room that I’m in now, the room that you’re in now, and the room the listeners (readers) are in – the only place that exists is actually in the brain. It doesn’t exist outside of us – it exists inside of us because when information enters the eyes, it’s in nothing like the form that we think we’re looking at.. First of all, it’s upside down. It’s two dimensional and it’s in a very different form to the world we think we’re looking at. What then happens is this information travels through the brain to the visual cortex at the back, The visual cortex is actually where this world actually exists in movie form, if you like. We create it.. And as the information passes through different levels of the brain, from the eyes to the visual cortex, a massive editing process takes place in which, according to at least some research, up to and sometimes more than 50 per cent of the information that enters the eyes is changed. Detail is taken out that is there and detail is put in that isn’t there. And what they’ve found is that this editing process is done on the basis of that person’s belief in what is real. So information enters the eye, it goes through the editing caused by the belief, and, by the time it hits the visual cortex in the brain and registers as this world we think is around us, it is a world based on our belief in what is real.

 

Once you start to realize that we are what we believe and we experience what we believe, a very simple equation follows: He who controls the belief, controls the experience."

- David Icke
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler dere å prøve det gratis web-baserte spillet NationStates:

http://www.nationstates.net/

NationStates is a free nation simulation game. Build a nation and run it according to your own warped political ideals. Create a Utopian paradise for society's less fortunate or a totalitarian corporate police state. Care for your people or deliberately oppress them. Join the United Nations or remain a rogue state. It's really up to you.

Test ut deres idéer! :thumbup:

Lenke til kommentar
masekopper.... dette er jo ikke noe å bekymre seg over hvis man har rent mel i posen..

en gjennomsnittspiratkopierer er nok ganske trygg her ser jeg for meg!

pedofile og al qaida medlemmer som planlegger aksjon er nok det de egentlig er ute etter å ta

5488106[/snapback]

Innbiller du deg at de noengang kommer til å ta noen av dem på denne måten?

 

Neppe.

 

Men derimot vil det bli banalt enkelt å finne ut hvem som lekker hemmeligheter til Aftenposten når det kommer avsløringer som myndighetene ikke liker.

 

Det er bare å hente ut fra basen navnet på alle de som har kommunisert med den og den journalisten via enten telefon, mail, sms eller MSN siste 12 mnd og krysssjekke mot de som kan ha fått vite om hemmeligheten. De få som er igjen kan da dømmes utfra bevisene.

Er noen av dem uskyldige? Nei, det er jo bevist at de har hatt kontakt.

Lenke til kommentar
masekopper.... dette er jo ikke noe å bekymre seg over hvis man har rent mel i posen..

en gjennomsnittspiratkopierer er nok ganske trygg her ser jeg for meg!

pedofile og al qaida medlemmer som planlegger aksjon er nok det de egentlig er ute etter å ta

5488106[/snapback]

 

De vil ikke kunne ta noen som helst av de mer "seriøse" aktørene siden disse da er klar over denne overvåkingen, og vil gå rundt den. Tror du t.d. at bin laden & co brukte sms meldinger og annen usikker kommunikasjon når de planla angrepet på USA?

 

Det eneste som vil lide her er personvernet, "skyldig til det motsatte er bevist". Jeg tviler dessuten meget sterkt på at informasjonen som lagres vil bli godt nok beskyttet, med tanke på at uvedkommende skal få tilgang.

 

 

Fant dessuten denne uttalelsen litt arti:

I hvilken grad vil reglene fra EU-direktivet også gjelde i Norge?

- Etter hva jeg har forstått er dette EØS-relevant regelverk som også Norge må implementere. Men dette har jo også med harmonisering av lovgiving å gjøre. Det å registrere disse dataene representere en kostnad for tilbyderne og tjenesteyterne, og med hensyn til retterdig konkurranse tror jeg man i Norge vil tilstrebe en lik regulering som resten av Europa, allerede av den grunn, sier Sunde.

 

Siden det koster så mye og innføre denne overvåkingen er det vikitig at Norge også tar på seg dette slik at "vi" ikke har en fordel overfor de "tullingene" som innfører dem?

 

Jeg har forståelse for at den folkevalgte regjering, samt storting, skal kunne regjere uten og holde folkeavstemminger om alt mulig. Men når de i så stor grad skal gå inn for fjerning av personvernet burde vi som enkeltpersoner ha muliligyheten til å få frem vår mening, da via folkeavstemming. En ville da også fått et ganske kraftig mediafokus på problemet.

Lenke til kommentar

Fant dessuten denne uttalelsen litt arti:

I hvilken grad vil reglene fra EU-direktivet også gjelde i Norge?

- Etter hva jeg har forstått er dette EØS-relevant regelverk som også Norge må implementere. Men dette har jo også med harmonisering av lovgiving å gjøre. Det å registrere disse dataene representere en kostnad for tilbyderne og tjenesteyterne, og med hensyn til retterdig konkurranse tror jeg man i Norge vil tilstrebe en lik regulering som resten av Europa, allerede av den grunn, sier Sunde.

 

Siden det koster så mye og innføre denne overvåkingen er det vikitig at Norge også tar på seg dette slik at "vi" ikke har en fordel overfor de "tullingene" som innfører dem?

 

 

 

Herre min hatt, om den dama representerer kompetansenivået til kripos så stoler ikke jeg et fnugg på deres evne til å sørge for personvern, eller ta hånd om datakriminalitet på en god måte. Skulle tro det var hobbyen hennes å si teite ting.

 

AtW

Lenke til kommentar

EU er på vei til å bli en superstat. Noe Adolf Hitler drømte om. Eneste forskjellen er at det er andre fascister som styrer showet...men lik mentalitet. Virker ikke som folk har oppfattet det :no:

 

Dette handler ikke bare om EU sine lover om piratkopiering, og at vi er uenig med dem. Det handler om at vi mister grunnleggende FRIHET sakte men sikkert. Vi har enda frihet igjen her i Norge, så da føler ikke folk det er noen grunn til å protestere. "Jeg har det da fint og kan gjøre som jeg vil fortsatt". Den dagen dere MÅ innplantere en microchip i dere for å i det hele tatt kunne kjøpe en pakke røyk, eller den dagen vi ikke feirer 17. Mai mer, men nasjonal dagen for den nye verdensregjeringa, da tenker jeg dere tenker annerledes!

PuceVerichip_small.jpg

Lenke til kommentar
Hva med obligatorisk avlegging av DNA og fingeravtrykk på sesjon, hvor alle må inn kvinner som menn. Burde ikke det være en fin sak for å få opp oppklaringsprosenten her i Norge og den vestlige verden forørig? Eller hiver jeg bare mer bensin på et altfor varmt bål her nå? ;)

5489190[/snapback]

En veldig god grunn:

 

Du ønsker ikke at han som stjeler stereoanlegget og TV'en din skal tenne på huset ditt for å sikre at det ikke er DNA spor etter ham.

 

Hvorfor tror du ellers at alle ransbiler er utbrent når politiet finner dem?

Lenke til kommentar
En veldig god grunn:

Du ønsker ikke at han som stjeler stereoanlegget og TV'en din skal tenne på huset ditt for å sikre at det ikke er DNA spor etter ham.

 

Hvorfor tror du ellers at alle ransbiler er utbrent når politiet finner dem?

5489434[/snapback]

En vanlig narkoruset sedelighetsforbryter tenker neppe på fjerning av DNA idet han rapper en pose sølvtøy og en flaske cognac.

Utbrendte ransbiler dukker som regel opp i godt planlagte operasjoner og der er det beregnende folk som sitter og styrer. Men de finner stort sett spor av DNA allikevel. Har man dette registrert kan man bare dra og hente de med det samme, sånn teoretisk i alle fall.

 

Jeg ser helt klart problemstillingene som dukker opp i forbindelse med et evt misbruk av slike registre. Et DNA-register isolert sett er ikke så farlig, men det er vel når man begynner å spore all mulig slags data og lagrer på alle mulige steder problemet oppstår. For noen fantastiske profiler man kan utarbeide for hvert enkelt menneske da..

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

det at det blir logget og det at noen faktisk sitter og leser igjennom alle epostene mine er to helt forskjellige ting. jeg regner med at det ikk eblir sjekket/lest igjennom før jeg eventuelt gjør noe kriminelt/mistenkes for noe kriminelt og da blir det sjekket uansett.

 

edit: tidenes bump ja.. der sa du det....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...