Gå til innhold

Sony forteller at next-gen. starter med PS3


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man kjøper jo konsoll etter spilla da!

 

Viss dere kjøper konsoll etter maskin vare er dere litt usmarte...

 

Va er vits med en konsoll uten noen kjekke spill?

 

Eg kjøper Xbox 360 for det er m angen spill som intreserer meg til denn, Gears Of War, Oblivon DOA4, Halo serien, Fable osv..

 

Det er faktisk ingen spill til Ps2/3 som intreserer meg.

5295171[/snapback]

 

 

Sier meg enig her..

 

 

Dessuten diskuterer dere en ting som har kommet ut, lansert for verden, mot en ting som dere bare har sett bilder av/lest rykter om/hørt ting fra bestemora til en kompis, har ingen nytte å diskutere hvilken som er best før begge maskinene har kommet i hyllene ved siden av hverandre.

 

Ta dere en dusj og en bolle, og slapp av og vent til PS3 kommer.

Lenke til kommentar
Og nei man trenger ikke CGI filmern når man får grafikk som dette ingame (spør du meg, er dette et bra argument for å vente.) :Ingame film fra Mgs 4

 

Siden man ikke ser "ingame spilling" i filmen betyr ikke det at det er CGI. Det ligger en film der ute på nettet hvor man ser at kameraet beveger seg rundt karakteren og at lyset stilles opp og ned. Live!

 

Alt Sony har vist til nå har vært renders iflg fagfolk. Det er dermed ikke sagt at PS3 og 360 ikke kan vise slike spill, for det tror jeg begge kan etterhvert.

 

Men filmen var brutal :)

Lenke til kommentar
Så 1080p og Blu-Ray er det største trumf-kortene PS3 har over 360?

 

Skal bli spennende å se hvor mange spilltitler som virkelig støtter 1080p ett år etter lansering. Tror mange utvikere vil gå for 720p med mer effekter, men dette får jo tiden vise.

5295267[/snapback]

 

Det er ikke bare det kompis, spilla kan kjøres i fuckings (lol) 120fps ! Thats crazy !

 

Prisene går nedover ja gutta boyz, så ta heller å spar noen fliser og se hva dere har råd til i 2006. Sjekk ut CES messa nå 5 Januar, Panasonic bla introduserer deres nye plasma lineup ! Og de har offisielt åpnet verdens største PDP plasma fabrikk. Etterspørselen er ENORM !

Lenke til kommentar
klokken er 10:45 og jeg har vært oppe temmelig lenge, har derfor store problemer med å bestemme meg for om du er ironisk eller seriøs nå.

5292018[/snapback]

 

Enig med deg, blir så forbannet av å lese dette pisset i artikkelen. Forbanna Sony nerder, håper de faller og slår seg hardt :devil:

5295341[/snapback]

 

ja gjorde det , men så kom det en snill sony engel og løfta meg opp igjen. Hvis ''vi'' er sony nerder hva er du da ?

Lenke til kommentar

 

Det er ikke bare det kompis, spilla kan kjøres i fuckings (lol) 120fps ! Thats crazy !

 

 

5295348[/snapback]

 

Og hvilket tv (som ikke fins) skal du spille 120fps på? Tearing på konsoller vil være uholdbart og derfor kjøres det på enten 30 eller 60 fps.

 

Og hvilke spill kjører i 120fps? Som jeg skrev tidligere så hadde de UT2k7 kjørende på ca. 46 fps i gjennomsnitt... et stykke unna minimum 120 fps eller hva?

Lenke til kommentar

 

Det er ikke bare det kompis, spilla kan kjøres i fuckings (lol) 120fps ! Thats crazy !

 

 

5295348[/snapback]

 

Og hvilket tv (som ikke fins) skal du spille 120fps på? Tearing på konsoller vil være uholdbart og derfor kjøres det på enten 30 eller 60 fps.

 

Og hvilke spill kjører i 120fps? Som jeg skrev tidligere så hadde de UT2k7 kjørende på ca. 46 fps i gjennomsnitt... et stykke unna minimum 120 fps eller hva?

5295383[/snapback]

 

Det er to spill som er bekrefta (som er under utvikling) og skal kjøre i 1080p, om det blir 120 frames per second vet jeg ikke. Give me 5 minutes eller noe sånnt så skal jeg finne de spilla !

Lenke til kommentar
det med 120fps var noe piss Kutaragi snakka på, at en gang i fremtiden når tvene er blitt avanserte så kan ps3 kjøre dem i 120fps. men det var nok bare hype snakk jeg tror ikke vi kommer  til å se spill  som kjører i 120fps.

5295535[/snapback]

hehe. ja det var vel i samme intervju som han snakka om hvor mikroskopisk han ville lage PS3'en til slutt

Lenke til kommentar
det med 120fps var noe piss Kutaragi snakka på, at en gang i fremtiden når tvene er blitt avanserte så kan ps3 kjøre dem i 120fps. men det var nok bare hype snakk jeg tror ikke vi kommer  til å se spill  som kjører i 120fps.

5295535[/snapback]

 

Husk nå at Bill Gates en gang sa at 640 kb ville være nok for PC'er. Og at man etter andre verdenskrig ikke trodde man trengte mere enn 3-4 datamaskiner i verden - en i USA, en i Europa og muligens en i østen.

 

Neida, seriøst. Er litt enig med deg 2mass. Jeg tror heller maskinkraften blir brukt til flere detaljer i grafikken, evt. spilling over flere skjermer i 60 fps, i stedet for å pushe 120 fps.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Les hele intervjuet her.

 

Blir litt annerledes når jeg leser hele. Mannen virker som en bra kar som ikke slammer MS bare for å gjøre det, han er tilomed imponert over spesielt Live-delesn til 360.

 

Ingen kan bestride at MS vet hva de holder på med. Det fremstilles her som om de driter seg ut og ikke kommer til å kunne hevde seg i konsollkrigen. Sony er veldig fremsynte, nesten for fremsynte syntes jeg. Men de pusher utviklingen og det er bra. Situasjonen er egentlig litt rar for MS tror jeg, siden disse er vant med med å totalt dominere det feltet de konkurrerer på. Deres ønske er selvfølgelig å eie hele spillmarkedet, noe jeg håper og tror aldri vil skje.

 

Innen 1080p og 120 fps er allemannseie og tilgjengelig vil MS komme det med en ny konsoll igjen. For de skal saktens være med på fremtidens største fritidssyssel.

Lenke til kommentar
Les hele intervjuet her.

 

Blir litt annerledes når jeg leser hele. Mannen virker som en bra kar som ikke slammer MS bare for å gjøre det, han er tilomed imponert over spesielt Live-delesn til 360.

 

Ingen kan bestride at MS vet hva de holder på med. Det fremstilles her som om de driter seg ut og ikke kommer til å kunne hevde seg i konsollkrigen. Sony er veldig fremsynte, nesten for fremsynte syntes jeg. Men de pusher utviklingen og det er bra. Situasjonen er egentlig litt rar for MS tror jeg, siden disse er vant med med å totalt dominere det feltet de konkurrerer på. Deres ønske er selvfølgelig å eie hele spillmarkedet, noe jeg håper og tror aldri vil skje.

 

Innen 1080p og 120 fps er allemannseie og tilgjengelig vil MS komme det med en ny konsoll igjen. For de skal saktens være med på fremtidens største fritidssyssel.

5295942[/snapback]

 

Hvis det som nå ser ut til. Kommer ikke PS3 før i 2007, men når i 2007 er videre usikkert. Det vil si at innen 2008, kan MS laget en SUPER konsoll, som slår PS3, som bare er lansert under 12 måneder siden. Og da blir det omtrent ytterliggere 5 år(PS2 til PS3) før vi ser en PS4. Da vil MS ta toppen igjen. Noen meninger ang. dette?

 

Så om PS3 blir The Champion of All Time, er forsatt interessant!

Lenke til kommentar
Tror ikke MS banker Sony eller omvendt. Sony har den fordelen at de har vært i konsollgamet lenge, mens MS har også sine fordeler (som at det står en XP-maskin i alle verdens hjem). Disse vil alltid prøve å overgå hverandre på et eller annet vis, så ingen kommer til å "tape" tror jeg.

5296064[/snapback]

 

Det mente jeg heller ikke. Men at mange tror Sony blir vinneren fordi Xbox MS utga Xbox 360 nå. Og at PS3 har høyere spec.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare kose oss med 360 nå, og drite i PS3 ?

 

Jeg spiller som sagt mest PS2 og gleder meg til PS3, men det er meg likegyldig hvem som "vinner" denne krigen.

 

Er jo bare å kjøpe xbox360 nå, kose seg med den. vente på ps3 se hva den byr på og kjøpe den også.

 

Jeg har ivertfall gjort dette. Akkurat nå er det xbox360 som "ruler".

Kanskje om et år er det PS3, hvem vet? Men da starter vel visa om igjen når xbox har sagt de skal komme med xbox1024 ..

 

Bruk energien på å spille ps2/xbox360 eller whatever. Mye mer fornuftig :)

Lenke til kommentar
det med 120fps var noe piss Kutaragi snakka på, at en gang i fremtiden når tvene er blitt avanserte så kan ps3 kjøre dem i 120fps. men det var nok bare hype snakk jeg tror ikke vi kommer  til å se spill  som kjører i 120fps.

5295535[/snapback]

 

Husk nå at Bill Gates en gang sa at 640 kb ville være nok for PC'er. Og at man etter andre verdenskrig ikke trodde man trengte mere enn 3-4 datamaskiner i verden - en i USA, en i Europa og muligens en i østen.

 

Neida, seriøst. Er litt enig med deg 2mass. Jeg tror heller maskinkraften blir brukt til flere detaljer i grafikken, evt. spilling over flere skjermer i 60 fps, i stedet for å pushe 120 fps.

 

Dr.Peedee

5295854[/snapback]

 

Mente at vi ikke kommer til å se spill på PS3 i 120fps forresten. i fremtiden tror jeg nok det vil komme konsoller med kraft nok til å kjøre spill i såpass høy fps. men det er nok en stund til. først må tvene få høy nok oppdaterings frekvens.

 

Hvis det som nå ser ut til. Kommer ikke PS3 før i 2007, men når i 2007 er videre usikkert. Det vil si at innen 2008, kan MS laget en SUPER konsoll, som slår PS3, som bare er lansert under 12 måneder siden. Og da blir det omtrent ytterliggere 5 år(PS2 til PS3) før vi ser en PS4. Da vil MS ta toppen igjen. Noen meninger ang. dette?

 

Så om PS3 blir The Champion of All Time, er forsatt interessant!

 

Kan godt hende det skjer ja, PS2 kom jo ut ett år eller noe før Xbox og alikevel så ble 360 sluppet ca ett år før PS3. Personlig så innbiller jeg meg at MS ikke vil slippe en oppfølger like raskt denne gangen men.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...