Mayhem Soap Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hei Jeg er nå det lykkelige eier av to Axe of Rin'ji!!...Utrolig stilig . Men; jeg er en lvl48 dwarf hunter og lurer på om jeg skal få noen til og enchante disse, spørsmålet er med hva? Jeg vet at Agility er bra for huntere (jeg har 217) men jeg lurer på om det er noe annet jeg skal øke? Noen forslag? og hva vil slike ting koste? Håper det er noen som kan hjelpe meg Takk
Ildflue Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Den eneste bra for hunters må vel være +15agi, men dette er en veldig dyr enchant, så med mindre du virkelig ønsker å bruke mye penger på det så vil jeg anbefale deg å vente med slikt til du blir level 60 og skaffer deg Bone Slicing Hatchet eller Dawn's Edge.
argomara Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Som sagt er det agility, agility og agility som gjelder for hunter's. Men som er nevnt så ville jeg også ventet med å enchantet pga dette er dyrt... Vent til lvl 60 pga det er mye godsaker ute å går...
Mayhem Soap Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Ok, var ikke klar over at det kostet så masse...Er det noen som vet "formelen" bak hvor mye agility som trengs for og ha 1% større sjanse for crit? Jeg ligger nå på ca 5,3% sjanse...med Trueshot Aura og nesten alle tallent points i Marksmanship treet. Takker for svar!
Ildflue Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 På level 60 så trengs det 53 agility for 1% crit. Det er ganske mye, men det er også en del bra +crit equipment som du kan skaffe deg når du blir level 60. Anbefaler deg å ligge så mye unna Beaststalker som mulig.
Mayhem Soap Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Javel...takk for det...det forklarer endel for meg! Det er derfor % går ned når lvl går opp... Beaststalker?... Finnes det et sånn "set" med mail som er beregnet for Hunters? Generelt sett syntes jeg det er veldig lite Hunter special items, eller er det meg som ikke ser det ....Alt som er "of the Monkey" er jo bra.
Amon Amarth Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Beaststalker, GiantStalker, Dragonstalker... alle sett laget for hunters.. BEASTSTALKER GIANTSTALKER (Dropper i Molten Core) DRAGONSTALKER (onyxia, Ragnaros og Blackwing lair)
pdkorva Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Beastalkers er vel det hunter settet som er nærmest din level. http://www.thottbot.com/?s=beaststalker etter det kommer giantstalker http://www.thottbot.com/?s=giantstalker
pdkorva Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 På level 60 så trengs det 53 agility for 1% crit. Det er ganske mye, men det er også en del bra +crit equipment som du kan skaffe deg når du blir level 60. Anbefaler deg å ligge så mye unna Beaststalker som mulig. 5287998[/snapback] hva mente du med at han skal holde seg så langt unna beastalker som mulig? er vel et helt greit sett å bruke fram til level 60?
Amon Amarth Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Dire Maul gear er som regel bedre, masse bra crit gear og hit gear med nok av agility / stamina, men Beaststalker er jo en start, og da har du jo iværtfall en "plan" om hva du skal gjøre, så du kan jo liksågodt skaffe det. PS: pdkorva, haha eid, jeg var før deg med linkene Endret 13. desember 2005 av Amon Amarth
Mayhem Soap Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Har lært masse nå...jeg var ikke klar over dette...nei WoW har utrolig masse detaljer. Så da er planen endret til og skaffe meg et slikt sett, hvor er det størst sjanse for og loote slikt? Har enda til gode og loote et skikkelig bra item og aldri sett lilla items -- eid et. Blir vel rast veldig kostbart på AH.
pdkorva Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Beastalker får du nede i ubrs, strat baron, bracer\belte får du kjøpt på ah, bracer ligger på en 20 g og beltet til rundt 35\40 på deathwing
kjetilkl Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Før du får BS eller annet sett så er det vannvittig mye hunter drops i f.eks Scholo .... når det gjelder enchants så er nok Agi best for hunter, men det skader jo ikke å kaste på etpar +3 eller +6 dmg hvis du vil ha glow på de - så får du litt høyere dps iallefall til en billig penge .. (evt kan du slenge på etpar iron counterweights, men muligens er +6 dmg å foretrekke på den hastigheten) vor BS dropper finner du her; Beaststalker Armour Men kort sagt; Scholo, STrat, LBRS og UBRS (muligens BRD også, gidder ikke sjekke ) Endret 13. desember 2005 av kjetilkl
aspyr Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Agility er å foretrekke på våpen, man får mye mer dps av 1 stk 15 agi enchant på et våpen enn + dmg. En hunter er jo ikke melee.
kjetilkl Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Agility er å foretrekke på våpen, man får mye mer dps av 1 stk 15 agi enchant på et våpen enn + dmg. En hunter er jo ikke melee. 5290405[/snapback] hvis du leser de foregående meldingene her så har vi altså allerede dekket dette temaet samt hvorfor det ikke er lurt å betale for agi på dette nivået.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå