Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jeg kjøpe sånn dual specce sak? Har 1012 gull nå i lvl 70 og greier ikke helt å bestemme meg for affliction eller demonology. Demonology er kjekt når man skal ta litt vriene eliter, mens affliction er bra pvp og ellers. Blir plutselig så hjelpeløs mot eliter som er immune mot fear... En kompis av meg anbefaler å spare til mount men jeg er ganske keen på dual spec.

Lenke til kommentar

På elites er det bare og bruke void som tank og passe på og ikke over aggro han..Tar litt ekstra tid, men kan jo da ta alt av elites aleine.

Jeg tok selv over halve ring of trials greia i grizzly hills aleine, på grunn av at jeg brukte void som tank. Så kom det en 80 pala og hjalp meg frivilig. ;)

Lenke til kommentar

Etter mykje om å men har eg endelig laga meg en (for meg) fjasechar som då blei en lock.

 

Syns dette var forferdelig å levle med kontra det eg har gjort tidligare. (Kanskje det berre e lenge sidan eg har levla noke).

 

Korleis tar en utgangspunkt i å drepe ting, og setter poeng og slikt?

Trudde det var bankers med å sette poenga i affliction, gå med void og etc...men ja...føler ting tar tid ^^

Lenke til kommentar

Du tar ikke helt feil - med warlock tar ting littegranne tid i starten. Du mangler sterke dots, du mangler sterk drain life, du mangler de gode affliction-talentene, men akkurat det bedrer seg. Idet du når level 25-30 bør ting begynne å speede opp, når du når 40 er du godly.

 

Spelldamage-gear var min favoritt (jeg løper alltid rundt med latterlig lite hp), men her kan nok også stamina være greit, om du har sansen for det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...