Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Nettopp joinet en guild, og lurer på om jeg skal forandre litt på speccen min. Kjører en 43/07/11 build med poeng i CoEx noe som strengt talt ikke er nødvendig. Har sjekket ut denne speccen: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...512200000000000

 

Men kommer nok til å savne Howl of terror. Andre alternativer jeg bør gå for? Har ikke så mye crit, har 1053 shadowdmg unbuffed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå med Lycan sin, bortsett fra at du fjerner Shadow's Embrace og putter de over i Soul Siphon, den redder rævva di så utrolig mange ganger. (Da har du 1pt. du kan sette i f.ex Curse of Exhaustion for greater kiting.)

 

Grim Reach byttes forresten aldri ut, skal man absolutt ha 5/5 SE (som jeg ser null mening i.) så tar man heller bort Nightfall eller no slikt.

Lenke til kommentar
For all del ikke respec demo når du blir 60, affliction blir bare MYE bedre med alt spelldamage gearet du får i outlands. Jeg pulla glatt 4 mobs + per pull uten downtime at all.

Demo build er undervurdert, den funker fint til leveling, og det er ingen ting i veien for å raide endgame instances (SSC/TK/Hyjal/BT) som demo,. og like vel gjøre konstant 1000-1100dps. Affliction flater ut etterhver, ingen i min guild bruker det mer, de er enten demo, eller destro (som meg) Affliction er kun bedre intil du får nok spellhit/crit.

Lenke til kommentar
Vil tro at dette er bedre for pur dps. Grim Reach kan også byttes ut med 5/5 Shadow Embrace.

Den ultimate affliction spec for grinding/farming ser sånn ut: Affliction Den fungerer i raids også til du får gear met mer hit/crit. Du kan chainpulle med siphonlife+ 2 instant dots, dark pact du trenger aldri bruke drain life, og du kan ha impen din på follow, so manabatteri /og shield dersom du farmer fire elementals. Finnes ikke en frost mage i verden som kan farme bedre enn en lock med denne speccen :p Oh, ya, instant Howl of terror er et must, i tilfelle krise.

 

Den ultimate Destrospec Anbefalt av Dr.Boom

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...