Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, et lite spørsmål fra en fersking her.

 

Jeg er nå lv. 24 og går hovedaklig for Affliction, men har distibuert litt ut på Deamon (healthstone ++) lønner det seg å kun fokusere på Affliction mens jeg lvler?

 

Vet noen om en (god) guide for som tar for seg talents lvl for lvl? (de jeg har funnet har mest fokus på respec av lv 70) Jeg spiller på PvP server og må nok ha litt fokus på dette.

 

Ellers fikk jeg mitt første kill her om dagen ;-) Spiller Horde og var for første gang på vei til Tarren Mill (som lv 21). Etter først å ha blitt drept og forsøkt campet av en high lv druide Soulstonet jeg, løp videre fikk recastet VW og hva møter meg over neste bakketopp: En lv 31 hunter dverg, saken var at han åpenbart hadde hatt problemer for XPen hans var 1/2. Likevell angriper den fete pluggen meg. Fikk panisk kastet en curse og fikk inn en fear, dvergen drar av veien uten kontroll med min VW etter. Jeg derimot løpte så fort at knoklene skrangla, sacrificet VW og kom svett fram, glad for å fortsatt vare undead og ikke dead-dead.

 

Når jeg åpnet PvP status - hva ser jeg: Today: 1 kill 0 honor.

 

Jeg lykets (kun med flaks) å feare dvergen rett inn i en gjeng med lv 22-24 bjørner som for han må ha vært gray mobs. Jeg tror det var en bitter dverg som måtte kjøre crops-run ;-)

Lenke til kommentar

Jeg synes affliction er best, men det var fordi jeg hadde brukt det nesten hele tiden og ville ikke "kaste" bort tid. For å sette meg inn i en ny build.

 

Gratulerer johnami599, husker min første kill jeg også. Var faktisk ved Tarren mill men litt nærmere Southshore. Det var lenge siden da, og jeg var gnome(er horde nå, takk og lov). Mener det var en rogue som prøvde seg, fikk på en fear <- I win-button før, hvertfall i low-lvls. Så da var det bare å klaske på med dots. Så vant jeg.

 

Var noe i den duren, er vel 2 år siden så er litt rustent

Lenke til kommentar

Takker for svar Del1 ;) Har nå blitt lv 28, men står fortsatt bare med bare en kill, Ganka har jeg derimot til de grader blitt... urk... Det er en lv 70 Mage "Maxximus(?)" som dag etter dag ganker low lv. Horde ved Tarren Mill, må jo bli litt trist i lengeden, men jeg visste jo at dette var en del av det å spille på PvP server.

 

Jeg har gått for en rein Affliction build.

 

Fant en guide på nett: For andre som måtte være interessert (scroll litt ned for å finne talents lv guide 10 -60):

https://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...53310&sid=1

Lenke til kommentar

Hva skal jeg ta etter det? Og er det faktisk no vits i å levle med felguard spec? Bruker affliction atm, men i og med at ejg abre dreper en mob om gangen eller noen ganger to føler jeg affliction kanskej ikke er så bra som det kunne vært. Kanskje hadde aff funka med bedre gear og mobsa faktisk døde innen dotsa gikk ut (Replaca nettopp robes of arugal på 60).

Lenke til kommentar

Tror ikke det er så viktig hva du velger for lvling, jeg valgte lolguard for levling og kom meg glatt opp til 70.

 

Skal du kjøre pvp hadde jeg nok tatt enten sl/sl eller lolguardspec (blir kvalm av å skrive lolguard, heretter blir det felguard) helt til du får bra nok gear til å kjøre affliction.

 

Skal du kun raide/kjøre instancer er nok affliction veien å gå. Eventuelt destruction, men har lite til overs for den speccen.

Lenke til kommentar
Hva er best fra 60-70? Felguard eller affliction? Går det rett og slett på hva du liker best?

 

Affliction ER desidert kjappest om du har litt peiling. Om du absolutt må gjøre single pulling så er felguard kjappere, men når er det? Kan ikke huske jeg gjorde det en gang i outlands.

Lenke til kommentar
Hva er best fra 60-70? Felguard eller affliction? Går det rett og slett på hva du liker best?

 

Affliction ER desidert kjappest om du har litt peiling. Om du absolutt må gjøre single pulling så er felguard kjappere, men når er det? Kan ikke huske jeg gjorde det en gang i outlands.

Hva er knepet med å tå fler på en gang med Affliction? Fearing? Voidtanking? Drantankig?

Lenke til kommentar

For øyeblikket (level 43) går det utmerket å dotte opp en mob med Siphon Life, Curse of Agony og Corruption, for deretter å slenge på en Fear, og deretter løpe til neste mob for å gjøre akkurat det samme, og slik kan jeg fortsette til det ikke er flere mobs. Har man nok spelldamage dør mobben før den kommer tilbake til deg.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg har nettopp kommet til outlands og har veldig lite spelldamage ergo mobsa dør ikke før dotsa løper ut selv ikke med alle dotsa på. Derfor vil jeg bruke mye tid og mana på masse dots pluss at det blir til slutt veldig mange mobs som slår på meg når alle kommer tilbake. Dette løser seg kanskje når jeg får en del outlands gear though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...