Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spill som er i live over 2-3 år må jo gjennomgå visse forandringer. Det ville vært horribelt hvis alt var nøyaktig som det var i betaen fremdeles, bare fordi de som spilte beta ikke skulle bli lei seg?

Skrevet

Hvis du ikke spilte Warlock når spillet kom ut skal du ikke snakke for høyt.. Rogues har for det meste sittet på pvp-tronen hele tiden, men warlock klassen har kommet seg godt.

Skrevet
Herk at resillience skal begynne å fungere mot affliction warlocks også.

Whiners win again, Blizzard

9087392[/snapback]

Det er jo selvsagt at det må være sånn! Litt urettferdig med en klasse som er 90% upåvirket av resilience da! Bra fiks syns jeg.

Skrevet
Hvis du ikke spilte Warlock når spillet kom ut skal du ikke snakke for høyt.. Rogues har for det meste sittet på pvp-tronen hele tiden, men warlock klassen har kommet seg godt.

9087417[/snapback]

Var den til meg?

Skrevet (endret)

Hm, ikke helt enig..

1.0 - 1.3 = PALADIN! (Skulle ønske 1.3 aldri kom...)

1.3 - 1.8 = ROGUES!! (Outgearing...) / SHAMANS! :)

1.8 - 2.0 = WARRIORS! (De rapa jo alt når de gode 2handerne kom..) / SHAMANS! :)

2.0 - TBC = WARLOCKS! (Dere forstår..)

TBC - Idag = WARLOCKS/ROGUES! (Lolcloak bl.a & Locks er jo bare imba..)

Endret av Per-Stian
Skrevet
Hm, ikke helt enig..

1.0 - 1.3 = PALADIN! (Skulle ønske 1.3 aldri kom...)

1.3 - 1.8 = ROGUES!! (Outgearing...)

1.8 - 2.0 = WARRIORS! (De rapa jo alt når de gode 2handerne kom..)

2.0 - TBC = WARLOCKS! (Dere forstår..)

TBC - Idag = WARLOCKS/ROGUES! (Lolcloak bl.a & Locks er jo bare imba..)

9087427[/snapback]

Ikke glem gode gamle arcanite reaper for warriors, 3,5k ms på den tia eller hwatever... sykt.

Skrevet
Nei chokke, den var ikke til deg.

Warriors er ekstremt gear dependent. - En rogue med skill kan ta på seg nesten enhver klasse..

9087434[/snapback]

Ja, enhver klasse uten skill.

Skrevet (endret)
Noen som kan linke mest naturlige 30aff_21demo_10dest - speccen? Den skal visstnok gjøre best DPS... :)

(Ifølge: http://wiki.shadowpriest.com/index.php?tit..._ordered_by_DPS )

9093914[/snapback]

Problemet med denne er vel at i raid og grupper ser man helst at warlocks har ute sin lille imp for å gi gruppen stamina-buff, eller at man trenger succubus for CC. Da er DS og de 21 poengene i Demonology relativt bortkastet spør du meg...

EDIT: Legg også merke til at builden er merket "Pre-Nerf" - så det er antagelig ikke like effektivt lengre.

Endret av Krapfoss
Skrevet
Herk at resillience skal begynne å fungere mot affliction warlocks også.

Whiners win again, Blizzard

9087392[/snapback]

Nei, logikk vinner igjen. Enhver lock som ikke skjoenner hvorfor endringen ble gjort burde ikke drive med pvp.

Skrevet (endret)

Jeg har blitt destro-hore , har 21,25% crit på destrospells og koser meg som en hånd i en særdeles fin hanske for tida. Har bare 731 spelldamage, men har likevel crittet for 5,7k med soul fire i arena, takk til folk uten resilience.

Synes det er flott å critte sæ høyt med en spell som har "bare" 4 sec cst tid med talents.

Endret av Torinogut
Skrevet (endret)

Huff, jeg er gnome lock level 16 og alle quests tørka plutselig ut i loch modan.

Har en igjen, og den er håpløs (finne noe tools på en øy i loch'en)

Så nå surrer jeg rundt i westfall og mopper opp alle lvl 10-11q i håp om noe bedre snart. Boring...har bare hatt horde-chars til nå, så jeg er ikke kjent med Alliance-noob områdene.

Finnes det forresten en mod som får den pokkers impen til å HOLDE KJEFT?

Begynner å bli passe dritlei den pratinga han gjentar hver gang han angriper.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...