Gå til innhold

Hvilke språk kan du?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Y ahora estudio español.

Hablo poco español, pero mal.

La meg gjette hva du skrev der? Kan ikke et ord spansk, bare litt fransk ;)

Jeg begynner å lære meg spansk.

Men jeg snakker dårlig spansk, desverre.

Engelsk, norsk,svensk. Noen par fine gloser på latinsk (vannvittig vanskelig språk!!)

Skrevet

Snakker flytende norsk, engelsk og spansk. Dansk og svensk er ikke vitsi å ta med engang for det er jo nesten dønn likt norsk. Kan litt tysk og men har aldri gjort noe for å lære mer.

Med å snakke spansk kan man fort forstå språk som italiensk, portugisisk og fransk.

Skrevet

norsk, engelsk, spansk ganske flytende... litt problemer med spansk, men begynner å bli ganske flytende, og forstår god del portugisisk, men problemer med å prate det

Skrevet
C/C++, Java, PHP, M68000 assembly, Pascal, Basic  :hmm: var det alt?

5276829[/snapback]

*knis* :D

Jeg kan Norsk, og har ingen problemer med å snakke/skrive engelsk heller. (Men kunne nok forbedret meg på gramatikken i begge nevnte språk)

Ellers så kan jeg litt C# og HTML. (En stund siden jeg har holdt på med det, så en del av det har gått i glemmeboken.)

Skrevet
Y ahora estudio español. 

Hablo poco español, pero mal.

La meg gjette hva du skrev der? Kan ikke et ord spansk, bare litt fransk ;)

Jeg begynner å lære meg spansk.

Men jeg snakker dårlig spansk, desverre.

5276662[/snapback]

Right on brother ;)

Direkte oversatt..:

Og nå studerer jeg spansk.

Jeg snakker litt spansk, men dårlig.

Skrevet

I synkende rekkefølge sortert etter nivå: norsk, engelsk, latin, tysk, italiensk, fransk. Italiensken og fransken vil jeg forbedre, sistnevnte skal nok ordne seg greit, italiensk har jeg ingen god plan for foreløbig. Jeg vet ikke om jeg gidder å bry meg med å lære flere språk, land der det ikke snakkes noen av disse kommer jeg neppe til å ta meg bryet med å besøke særlig ofte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...