Gå til innhold

HTPC-BOX 3.0 [kommentarer]


Anbefalte innlegg

Du trenger ikke og ha den orginale DVD-spiller i xboxen..

Min booter opp uten osv :)

EDIT: Men jeg booter opp i EvoX.

EDIT2: Om jeg husker riktig, men du kan jo prøve selv?

Jeg VET at folk som bygger "slim" xboxer tar ut DVD spilleren.

Noen av dem, er jo ikke vits med DVD-spiller når man har tatt backup av alle filmene og spillene sine.

5306480[/snapback]

Xboxen vil ikke boote uten original xbox dvd-rom, har testet selv nå..

 

Edit: Jeg glemmer rett og slett hele xboxen som mediacenter, neste mnd kommer Kiss DP-600 og den virker genial, tror den har alt jeg vil ha..

Xboxen blir en spillemaskin (eventuelt solgt pga jeg spiller omtrent kun på pc) når jeg får den så jeg gidder ikke kaste bort penger..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer vell en update idag snublefot, er jo søndag, og søndag er obligatorisk modde dag!

OT:

nahojdat: Vett du nøyaktig dato når den Kiss DP-600 kommerog eventuelt pris? Regner med netshop får inn denne..

5307889[/snapback]

Heisann, finner priser på Kiss DP-600 her.

Blir nok databutikken på meg pga bra pris.

Ser komplett har ubekreftet leveringsdato 25 januar, får bare vente og se..

 

Kom igjen Snublefot, må ikke utsette nå, hiv ut slekta :!:

Skal følge godt med på denne, virker spennende..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

For de som skal modde en xbox over i et kabinett og som opplever at DVD-ROM'en ikke passer fordi den må ganske langt frem i kabinettet for å få frontplaten til å passe så kan man gjøre det enklere enn å kappe selve spilleren.

 

Jeg monterte mellomstykker i plast på frontplaten til skuffen slik at frontplata kommer 1 cm lengre frem enn den ville ha gjort uten mellomstykkene.

Litt superlim så var det i box. :D

Lenke til kommentar
For de som skal modde en xbox over i et kabinett og som opplever at DVD-ROM'en ikke passer fordi den må ganske langt frem i kabinettet for å få frontplaten til å passe så kan man gjøre det enklere enn å kappe selve spilleren.

 

Jeg monterte mellomstykker i plast på frontplaten til skuffen slik at frontplata kommer 1 cm lengre frem enn den ville ha gjort uten mellomstykkene.

Litt superlim så var det i box. :D

5336227[/snapback]

 

Jeje, men så vil jeg kunne legge CD-en i skuffen, og ikke måtte stappe den 5 cm inn før den havner i sporet. Seriøst, jeg ville bare se om jeg fikk orginal-fronten til å sitte nøyaktig på xbox-spilleren.

 

God jul alle sammen!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner.

Tar meg den frihet og poster et bilde av min cd-skuff.

Som du ser må plata slettes ikke 5 cm inn i spilleren. :cool:

 

En annen fordel med denne metoden var at plassering av spiller ikke ble superkritisk på millimeteren, da jeg heller tilpasset fronten til plassering av spilleren.

 

post-34227-1135540521_thumb.jpg

Endret av snole
Lenke til kommentar
Hm, det dær så faktisk ikke så ille ut... Men problemet mitt er at fronten min er ganske tykk, så jeg tror at det kan bli et problem med å få platene inn.

5337231[/snapback]

 

Det er nok sant. På min spiller er displayet til siden for selve spilleren.

På din spiller er displayet under cd-skuffen.

Så det er nok en del forskjell på de to spillerne.

Uansett er sluttresultatet viktigst, uansett hva man velger å gjøre.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått VFD-modulen! Har ikke fått prøve den ennå, men forhåpentligvis kan moddingen begynne igjen allerede på torsdag! Får vente å se hva som skjer!

 

Snole! Han jeg kjøpe VFD-modulen fra sier at han har flere på lager. Hint, Hint. Da er det bare å kjøpe en smartxx!

 

Bundy... hva er det du har på avataren din? Jeg har sett samme figur på en plakat som lyder: "everytime you mastrubate, god kills a kitten". Hvor kommer figuren fra?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått VFD-modulen! Har ikke fått prøve den ennå, men forhåpentligvis kan moddingen begynne igjen allerede på torsdag! Får vente å se hva som skjer!

 

Snole! Han jeg kjøpe VFD-modulen fra sier at han har flere på lager. Hint, Hint. Da er det bare å kjøpe en smartxx!

 

Bundy... hva er det du har på avataren din? Jeg har sett samme figur på en plakat som lyder: "everytime you mastrubate, god kills a kitten". Hvor kommer figuren fra?

5347873[/snapback]

Domokun, fra en kjent japansk tvkanal.

Plakaten du nevnte ?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...