Articfare Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har prøvd både Call of duty 1 og 2, Brother in arms 1 og 2, og Battlefield 1942. Det beste og mest dramatiske spillet synes jeg er Brother in arms. Call of duty er også ganske bra, men blir litt kjedelig noen ganger med head to head fight nesten hele tiden. Battlefield 1942 sammenligner jeg med en WW2 cs mod. Veldig dårlig Hva synes dere?
Polar Pål Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Battlefield 1942 er en levende legende, men husk at dette er et onlinespill og at enspillerdelen er nedprioritert av utviklerne. Brothers in Arms 1 hadde mange høye forventninger til, men de aller fleste ble forholdsvis skuffet, inklusive meg. Call of Duty mener jeg er et meget oppskrytt skytespill, men det har en grei underholdningsverdi. 2'ern er egentlig prikk lik, kun med bedre oppdrag, bedre grafikk og bedre lyd. Derfor er CoD 2 i mine øyne vinnern av WW2-singelplayerspilla. Men det er ingen verdig vinner egentlig, rett og slett et gjennomsnittlig skytespill...
Mala Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Brothers in Armd : Earned in Blood er meget bra, mye bedre og mere gjenomført en det første, AI`en kicker skikkelig til her COD spilla er max, filmatisk og hektisk konge på nett. BF:1942, styggbra på nett, though eg ikkje spiller det for tiden
StorPeder Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Medal of Honor er vinner i singleplayer og multiplayer Edit: Det syns hvertfall jeg! Og selv om det er 2 år siden jeg har spilt det i det hele tatt. Ellers får jeg CoD2 med det nye skjermkortet jeg har bestilt. Gleder meg stort til å prøve det Endret 8. desember 2005 av kristteo
herzeleid Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det at bf1942 ikke hra bra singleplayer hindret ikke en venn og meg i å spille det konstant en stund uten internett:) Enig i at medal of honour er best, men synes særlig da playstation versjonene
Playmofetish Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Av de få WW2-spillene jeg har prøvd, syns jeg Call Of Duty 2 er mest underholdende, i oppdrag, grafikk og kamprealisme. Band of Brothers likte jeg ikke i det hele tatt, umulig å sikte, selv om det sikkert skulle være realistisk. Et spill kan ikke være fullstendig realistisk, da ville det være drittkjedelig. Edit: Jeg kunne sverge på at en tysker jeg skjøt fra god avstand i CoD2 tok seg til halsen før han falt om, selv om jeg aldri har sett dette i nærkamp, der fienden som regel holder seg rundt magen og lignende når du skyter dem i hodet. Interessant detalj hvis jeg så riktig. Endret 8. desember 2005 av Playmofetish
Mala Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Da mener sikkert Brothers In Arms Ja det er vanskelig å sikte i dette spillet, og nei det er ikkje så veldig realistisk spør du meg, men hadde det vert like lett å sikte her som i COD spilla hadde spillet vert altfor lett, selv på det vanskeligste. Min mening Det at den tyskeren i COD2 holdt seg rundt halsen, såg vi vel allerede i COD, muligens i MOH? Også i BIA :!: Litt kjedelige med death animations i COD spilla er at det blir litt enkle syns eg, ingen ragdol (noe som er fårståelig sett antall mennesker på skjermen samtidig). Men for all del, disse spilla rocker villmann
Gunfreak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 H&D 1&2 er de beste ww2 spilla.............
Luchy Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 BF 1942 falt i min smak. så kommer COD har ikke prøvd brothers in arms så kan ikke si noe om det
euroshopper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Sudden Strike 1&2 MoH: AA (multiplayer) MoH: SH (multiplayer)
KristianF Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Singleplayer : CoD2 Multiplayer (Arcade) : BF42 Multiplayer (krigs-Simulator) : WWII Online.
Mala Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 H&D 1&2 er de beste ww2 spilla............. 5268557[/snapback] Selvsagt, disse spillene er meget bra! 2`er spesielt
hugRmunR Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hidden & Dangerous 2! Er så vanvittig bra multiplayer *elsk*
Berntsen Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Battlefield-seriene har jeg aldri hatt og vil jeg aldri komme til å få sansen for, verken enspiller eller flerspiller. Call of Duty var et greit spill det, men ingenting spesielt i mine øyne. Call of Duty 2 likte jeg ikke noe særlig. Brothers in Arms hadde jeg heller ikke sansen for, litt for strategisk etter min smak. Hvis jeg vil ha førstepersons-strategi, spiller jeg SWAT 4. Ergo, Medal of Honor: Allied Assault er den klare vinneren, enspiller altså. For flerspiller stemmer jeg for Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory.
Polar Pål Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Medal of Honor: AA klarer jeg knapt å kalle et WW2 spill. Er et meningsløst nazi-slakt i WW2 setting, har ingenting med krig å gjøre (bortsett fra landgangen i Normandie)...
Articfare Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Medal of Honor: AA klarer jeg knapt å kalle et WW2 spill. Er et meningsløst nazi-slakt i WW2 setting, har ingenting med krig å gjøre (bortsett fra landgangen i Normandie)... 5270263[/snapback] Hva synes du om Brother in arms serien da (hvis du har prøvd den da)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå