Gå til innhold

Stairway to heaven.....?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri hørt om HW..? Norges nest største forum? Nei da så...

 

Det bildet der ville vært genialt dersom det hadde vært finere vær den dagen! Blå himmel med en liten sky eller noe slikt...

 

Edit: En annen ting; Når du skal legge et bilde ut på et forum så er det fint om du resizer det slik at en ikke må scrolle for å se hele bildet! Det ødlegger litt...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Aldri hørt om HW..? Norges nest største forum? Nei da så...

 

Edit: En annen ting; Når du skal legge et bilde ut på et forum så er det fint om du resizer det slik at en ikke må scrolle for å se hele bildet! Det ødlegger litt...

5262677[/snapback]

 

Synes det er SUPERT når folk legger inn bilder til kritikk som faktisk har så bra kvalitet at det går ann å se skikkelig på det... Min webleser tilpasser bildet til leseren, trenger ikke scrolle om jeg ikke vil, tror det er slik for de fleste, ie & ff vertfall...

 

Men synes det er litt rart han sier det, registrert for over et år siden, kansje gått inn fra foreksempel akam.no i stedet for hardware.no.?

Forrvirrende nok.........

-------------------

 

Bildet.

 

veldig spesielt...

 

jeg hadde vel likt om trappen hadde vært loddrett midt i bildet foreksempel...

 

liker lyset, mørkt nede å skikkelig lys oppe, gir stemningen du har satt i bildetittelen...

 

litt usikker på om jeg liker mannen i trappa å den mystiske svarte greia nedenfor han igjen, vet ikke....

 

Men flotters bilde, hvor er det tatt.?

Lenke til kommentar

Det første som slår meg når bildet begynte å laste var at kameraet ditt sliter litt med kromatisk aberrasjon :)

 

Trærne er ganske forstyrrende, på thumbnailen ser de ganske bra ut, men når jeg ser hele bildet så tar de alt for mye oppmerksomhet.

 

Tror bildet hadde vært bedre uten de trærne, kanskje tatt bildet lengre oppe i trappen slik at dem ikke kommer med, eller tatt bildet nærmere bakken og zoomet litt inn i bildet.

Lenke til kommentar
Trærne er ganske forstyrrende, på thumbnailen ser de ganske bra ut, men når jeg ser hele bildet så tar de alt for mye oppmerksomhet.

 

Trærne synes jeg så absolutt bør få være der :yes: ! Jeg får følelsen av at han går fra et trist og dystert sted/jorden/evt. helvete, til et bedre sted/himmelen! Eneste jeg synes er litt dumt er at det øverste treet står i veien for veien og at det er litt for mye greiner på det, men det er ikke mye ne får gjort med det med mindre en har en motorsag og "licence to cut" :p

 

Den greinen som ligger der skulle kanskje vert fjernet og det samme med skriften på trinnene! Sanden skulle vært børstet vekk fra trinnene (trappen til himmelen er vel ikke skitten :!: ) og mannen som går der skulle ikke hatt på seg ryggsekk! Da tenker i allefall jeg at han skal på ferie, kanskje han skulle hatt mere sterile klær også :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett værre KA, og det ødelegger dessverre bildet fullstendig. Ixus 500 er åpenbart ikke helt tingen... Bibble kan fikse det sånn tålelig (se vedlegg), men det ødelegger jo andre deler av bildet... Brukte 15 sekunder på det, så kanskje med litt mer innsats?

 

Fra et mer artsy ståsted, så er jo trappen et morsomt utgangspunkt. Mitt innfall er også at trappen burde ha vært skinnende ren, og at ryggsekken gjør at det blir et turistbilde. Jeg tenkte også sterile klær et øyeblikk, men da ryker jo poenget med at man stiger fra dritten og opp i himmelen, så kanskje heller noe mer lurvete enn en pen og ren norsk turist? :)

 

Elers sliter jeg med en følelse av at bildet er litt skjevt, men jeg lurer å¨om ikke det bar er en litt dårig fundamentert trapp... :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Halloen

Må vel kanskje seiast at det er dama til "sindrehauglum" som har brukt hans brukernamn til å legge ut dette bildet (det er grunnen til at eg sa eg ikkje hadde høyrt om dette forumet før....)

 

Kjekt med tilbakemeldinger, men slikt som "kromatisk aberrasjon", "USM", og uttalelser som "aldri sett værre KA, og det ødelegger dessverre bildet fullstendig. Ixus 500 er åpenbart ikke helt tingen... Bibble kan fikse det sånn tålelig...." seier meg desverre ingenting!

:wallbash:

Når ein kun har eit normalstandardvanlegdigitalkamera å forevige ferieminner med, så er det begrenset kor god kvaliteten blir.... Det eg kanskje sakner tilbakemeldinger på, er t.d. komposisjonen av bildet... Men for all del; Takk så langt! :thumbs:

 

Ps. Bildet er tatt på baksida av Europas største sanddyne.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...