Gå til innhold

Bøker om populærvitskap


Anbefalte innlegg

Har i det siste lese to populærvitskaplege bøker av Simon Singh, "Fermats siste sats" og "Koder", og likte desse godt. Eg kunne gjerne tenkt meg å lese fleire liknande bøker. Desse inneheld noko matematikk, utan å verte for avanserte, noko som eg likar godt.

 

Har nokon forslag til aktuelle bøker? Kan gjerne vere dokumentarbøker, men fint om dei er relevante til matematikk, fysikk og/eller kryptografi eller liknande emne.

 

Eg veit at det finst ein heil del populærvitskaplege bøker omkring universet si utvikling, big-bang og liknande, og dette kan vere interessant nok, men er ikkje heilt det eg søkjer. Men tek gjerne i mot gode tips også her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Det egoistiske genet (The Selfish Gene) av Richard Dawkins.

 

Også: The Blind Watchmaker av samme mann.

6349341[/snapback]

 

Er en skam at jeg ikke har lest disse to enda. Men jeg likte veldig godt hans siste bok, The Ancestor's Tale: A Pilgrimage to the Dawn of Evolution

 

For dem som vil lære mer om Dawkins, ta en titt på Richard Dawkins - Multimedia! ;)

 

Likte også godt The Demon-Haunted World av Carl Sagan, samt andre bøker/media som omhandler sunn fornuft og vitenskap :)

 

Nå har jeg desverre ingen spesiell erfaring med bøker innen matematikk, fysikk og/eller kryptografi..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...