Gå til innhold

*LØST*Winamp Media file til mp3 fil? *LØST*


Ondskapen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du det at det står 'Winamp media file' bak filnavnene i Utforsker (merket med rødt i vedlegg)?

I såfall betyr ikke dette at filene ikke er MP3-filer, men at det er Winamp som er satt som standard til å spille disse filene. For å finne ut hvilke filer det er, må du se på filendelsen i filnavnet (merket med blått). For å se filendelsen må du kanskje gå på 'Verktøy' -> 'Mappealternativer' -> 'Vis' -> [ta vekk haken på 'Skjul filendelsen for kjente filtyper'].

post-30930-1133885495_thumb.png

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Virker de ikke når du overfører dem til MP3-spilleren din da?

Ender alle filnavnene på .mp3?

5266320[/snapback]

 

Alle filnavnene ander på .mp3 ja

 

Er ikke alle spillere som støtter vbr eller så høy kvalitet som 320kb.

5266330[/snapback]

 

Jeg har en Creative Zen Micro Photo (den støter 320kb/s, alle sanger jeg ripper, ripper jeg i 320kb/s). Men når jeg skal overføre dem kommer det bare at det ikke går :(

 

Noen som vet om et program som funker det i konvertere vbr til mp3?

Lenke til kommentar

Her er problemmet: Jeg fikk alle korn sangene av en kompis, så når jeg skulle spille dem av gikk ikke det. Så spurte jeg han jeg hadde fått dem av hva som var galt, han sa at jeg måte laste ned Winamp. Så jeg gjorde det. Men når jeg skulle legge dem inn på mp3 spilleren gikk det ikke :(

Så så jeg at det var Winamp media file. Dette stører jo ikke mp3 Spillern (en Creative Zen Micro Photo).

 

Så da lurte jeg på: Har/vet noen om et program som kan gjøre Winamp Media File`en til mp3?

Lenke til kommentar

Vanligvis definerer Winamp filene som er assosiert med programmet som "Winamp media files". Filene er nok derfor sannsynligvis MP3-filer, som du kan være rimelig sikker på siden du har rippet dem selv. :)

 

Hva kan du lese hvis du høyreklikker på en fil, velger "Summary"-fanen og trykker på "Advanced"-knappen (nederst til høyre)?

Lenke til kommentar
Vanligvis definerer Winamp filene som er assosiert med programmet som "Winamp media files". Filene er nok derfor sannsynligvis MP3-filer, som du kan være rimelig sikker på siden du har rippet dem selv. :)

 

Hva kan du lese hvis du høyreklikker på en fil, velger "Summary"-fanen og trykker på "Advanced"-knappen (nederst til høyre)?

5271305[/snapback]

 

 

Jeg har ikke rippet dem selv...

 

Ingen som kan hjelpe?!?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...