Gå til innhold

Styr unna Yatack.no


Anbefalte innlegg

Bestillte for en rundt 3uker siden en Lacie 20tommer LCD skjerm fra yatack, siden de var de eneste som hadde den inne; de reklamerte på forsiden "endelig på lager" (og gjør det fortsatt, selvom dette er ren og skjær løgn).

 

De ringte meg så noen dager etter bestilling og sa den ble forsinket siden den siste skjermen akkurat ble solgt (men fortsatte å reklamere at de har den såklart), jeg godta å vente den uken det ville ta for meg å få den.

 

Uken gikk ingen skjerm-ingen tilbakemelding.

Jeg måtte maile å spørre og den var forsinket igjen, fremdeles i bestilling og ville komme innen 3dager var svaret.

 

Når denne meldingen også viste seg å ikke stemme sendte jeg første mail for å avbryte ordren (betalte forskudd med visa), to mail og en uke har gått. Ingen svar, ingen tilbakemelding, ingen penger tilbake til konto, fremdeles har de den "endelig på lager"!!

De var lynrask å svare når det gjaldt ordrestatus, men når det gjelder å sende tilbake penger har de vel bedre ting å gjøre. :thumbup:

 

Hadde de bare gitt meg info underveis hadde de ikke virket som en en-persons jalla fabrikk, og jeg hadde ikke brydd meg så mye. Når de ikke kan gi meg varen jeg har betalt for bør de no vertfall gi korrekt info.

 

Link til skjerm: http://www.yatack.no/product?product_id=219777

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jobber som produktsjef i yaTack:-). Grunnen til at vi hadde over 100 stk. w800i på lager mens andre var tomme var at vi la inn en større bestilling på disse telefonene før andre og da fikk først.

 

Når det gjelder dette med LaCie så er det en beklagelig situasjon. Det er desverre slik at en del av varene våre som vi har lagerstatus på speiler vår leverandørs. Det spesielle med LaCie er at disse varene sendes fra Frankrike(skjermer) og Sverige (optiske enheter og lagring) og det har vært mye kluss med tollen og DHL. Skal selvfølgelig ikke bare skylde på dem, har en finger med i spillet vi også; det at det står på lager når det ikke er på lager er vår feil! Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg langflat og beklage.

Etter mye om og men har vi endelig fått skjermene inn. Dersom du fortsatt ønsker denne skjermen skal du selvfølgelig få den tilsendt fraktfritt og i tillegg kan jeg kompensere deg med å gi deg en rabatt.

 

For å svare på dette med at du ikke har mottatt noen penger tilbake, så er din "påstand" feil. Når du betaler med kort hos oss blir et beløp tilsvarende prisen på produktet/ene samt frakt reservert fra din konto. Og vi kan da trekke et beløp tilsvarende denne reservasjonen fra din konto. Dette vil da si at vi ikke har mulighet til å trekke noe mer fra deg, men kan gi avslag. Det som er viktig å si er at denne reservasjonen automatisk blir opphevet etter 5 dager om vi ikke har gjort noe. Kort oppsummert, pengene har du fått tilbake.

 

MVH

 

Brian

Produktsjef Foto/Data

yaTack AS

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jobber som produktsjef i yaTack:-). Grunnen til at vi hadde over 100 stk. w800i på lager mens andre var tomme var at vi la inn en større bestilling på disse telefonene før andre og da fikk først.

 

Når det gjelder dette med LaCie så er det en beklagelig situasjon. Det er desverre slik at en del av varene våre som vi har lagerstatus på speiler vår leverandørs. Det spesielle med LaCie er at disse varene sendes fra Frankrike(skjermer) og Sverige (optiske enheter og lagring) og det har vært mye kluss med tollen og DHL. Skal selvfølgelig ikke bare skylde på dem, har en finger med i spillet vi også; det at det står på lager når det ikke er på lager er vår feil! Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg langflat og beklage.

    Etter mye om og men har vi endelig fått skjermene inn. Dersom du fortsatt ønsker denne skjermen skal du selvfølgelig få den tilsendt fraktfritt og i tillegg kan jeg kompensere deg med å gi deg en rabatt.

 

For å svare på dette med at du ikke har mottatt noen penger tilbake, så er din "påstand" feil. Når du betaler med kort hos oss blir et beløp tilsvarende prisen på produktet/ene samt frakt reservert fra din konto. Og vi kan da trekke et beløp tilsvarende denne reservasjonen fra din konto. Dette vil da si at vi ikke har mulighet til å trekke noe mer fra deg, men kan gi avslag. Det som er viktig å si er at denne reservasjonen automatisk blir opphevet etter 5 dager om vi ikke har gjort noe.  Kort oppsummert, pengene har du fått tilbake.

 

MVH

 

Brian

Produktsjef Foto/Data

yaTack AS

5311061[/snapback]

 

 

Hei Brian!

 

Godt å se at Yatack tar tar hw.no seriøst, ikke alle nettbutikkene gjør det. Har vært kunde hos Yatack i mange år, og aldri hatt et eneste problem. Bare husk at det er bedre å sende for mange e-mails enn for lite:-)

 

PS: savner auksjonene dere hadde for noen år siden, dere burde ha en og annen auksjon, skal love at det hadde fått bra tillslutning fra hw.no medlemmer om det gjalt dataprodukter. Om dere en skjelden gang skulle tape noen kroner, så skriv det av på reklamebudsjettet:)

 

Mvh. Runar

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jobber som produktsjef i yaTack:-). Grunnen til at vi hadde over 100 stk. w800i på lager mens andre var tomme var at vi la inn en større bestilling på disse telefonene før andre og da fikk først.

 

Når det gjelder dette med LaCie så er det en beklagelig situasjon. Det er desverre slik at en del av varene våre som vi har lagerstatus på speiler vår leverandørs. Det spesielle med LaCie er at disse varene sendes fra Frankrike(skjermer) og Sverige (optiske enheter og lagring) og det har vært mye kluss med tollen og DHL. Skal selvfølgelig ikke bare skylde på dem, har en finger med i spillet vi også; det at det står på lager når det ikke er på lager er vår feil! Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg langflat og beklage.

     Etter mye om og men har vi endelig fått skjermene inn. Dersom du fortsatt ønsker denne skjermen skal du selvfølgelig få den tilsendt fraktfritt og i tillegg kan jeg kompensere deg med å gi deg en rabatt.

 

For å svare på dette med at du ikke har mottatt noen penger tilbake, så er din "påstand" feil. Når du betaler med kort hos oss blir et beløp tilsvarende prisen på produktet/ene samt frakt reservert fra din konto. Og vi kan da trekke et beløp tilsvarende denne reservasjonen fra din konto. Dette vil da si at vi ikke har mulighet til å trekke noe mer fra deg, men kan gi avslag. Det som er viktig å si er at denne reservasjonen automatisk blir opphevet etter 5 dager om vi ikke har gjort noe.  Kort oppsummert, pengene har du fått tilbake.

 

MVH

 

Brian

Produktsjef Foto/Data

yaTack AS

5311061[/snapback]

 

 

Hei Brian!

 

Godt å se at Yatack tar tar hw.no seriøst, ikke alle nettbutikkene gjør det. Har vært kunde hos Yatack i mange år, og aldri hatt et eneste problem. Bare husk at det er bedre å sende for mange e-mails enn for lite:-)

 

PS: savner auksjonene dere hadde for noen år siden, dere burde ha en og annen auksjon, skal love at det hadde fått bra tillslutning fra hw.no medlemmer om det gjalt dataprodukter. Om dere en skjelden gang skulle tape noen kroner, så skriv det av på reklamebudsjettet:)

 

Mvh. Runar

5311169[/snapback]

 

Er fullstendig klar over det, prøver så godt jeg kan. Men det er desverre slik at man ikke rekker å følge opp alle selv om dette er ønskelig. Vi holder også på og omstrukturere og reprofilere oss, men alt tar tid, det er nok og gjøre, i hvert fall nå frem mot jul.

 

Når det gjelder auksjonsbiten så støtter systemet vårt fortsatt dette men vi har deaktivert funksjonen da vi ikke helt har tiden til å ordne med det i dette øyeblikk; men det er ikke utenkelig at dette vi vil ta opp denne biten senere!

Lenke til kommentar

Handlet en del på yatack.no for et par år siden da de var veldig billig på en kabler og en del annet utstyr, samt auksjoner. Levering gikk som regel greit. Ikke de raskeste folka i bransjen, men ok. Men det som var betenkelig var at på alle de ausjonene jeg vant så var det brukte varer! Dvs demovarer, returvarer og erstatningsprodukter som de prøvde å bli kvitt. Etter det sluttet jeg å handle der.

 

Skjønner ikke de folka som driver nettbutikk at INFORMASJON er det viktigste kundebehandlingen de driver med? Selg gjerne en brukt vare, men opplys om det. Er det lang ventetid så opplys om det. Har levrandøren problemer så opplys om det. Da er det mye lettere å forholde seg til butikken uten å bli misfornøyd + at de slipper å bruke masse tid på å svare på henvendelser fra frustrerte kunder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal ta litt kritikk her, tidligere har vi vært litt dårlige på en liten del av kundeoppfølgingen, men vi har omstrukturert oss og føler nå at vi er bedre enn vi har vært tidligere.

 

Når det gjelder auksjonsbiten og brukte varer kjenner jeg ikke til det, da dette må ha vært før min tid. Men jeg kan i hvert fall si det at uansett om det har skjedd eller ei, kommer det ikke til å skje igjen!

 

Med det samme jeg har dere på "tråden" her, jeg vil veldig gjerne ha ris/ros av dere. Kritikk er verdt sin vekt i gull!

Lenke til kommentar
Skal ta litt kritikk her, tidligere har vi vært litt dårlige på en liten del av kundeoppfølgingen, men vi har omstrukturert oss og føler nå at vi er bedre enn vi har vært tidligere.

 

Når det gjelder auksjonsbiten og brukte varer kjenner jeg ikke til det, da dette må ha vært før min tid. Men jeg kan i hvert fall si det at uansett om det har skjedd eller ei, kommer det ikke til å skje igjen!

 

Med det samme jeg har dere på "tråden" her, jeg vil veldig gjerne ha ris/ros av dere. Kritikk er verdt sin vekt i gull!

5631152[/snapback]

 

Fint bildet på profilen din -> https://www.diskusjon.no/uploads/photo-74204.gif

Lenke til kommentar
Med det samme jeg har dere på "tråden" her, jeg vil veldig gjerne ha ris/ros av dere. Kritikk er verdt sin vekt i gull!

5631152[/snapback]

 

Hvis vi skal kritisere/rose Yatack - vil vi jo gjerne ha noe igjen for bryderiet. Bruk denne linken (som dumpet inn i innboksen min i går) http://www.questback.com/visendi/yatack2006 så er dere med i trekningen om en valgfri "dings" til ca 2000 kr.

 

Her får man ikke gull, men en mobiltelefon eller et digitalkamera er jo heller ikke så dumt :)

Endret av tomahg
Lenke til kommentar
hvorfor kommenterer dere hans personlige profil? han skriver for seg selv, selv om han beklager seg som sjef, det er da lov..

 

weed og warez er fett.. ^o) :p

5645703[/snapback]

 

Skriver for seg selv og beklager seg som sjef? Jaha?

5645707[/snapback]

 

samma.. poenget er at det er unødvendig å kommentere hans personlige profil selv om han utgir seg som sjef. det er vel hans sak.. ikke gjør mer ut av dette, bare off-t.

Lenke til kommentar
hvorfor kommenterer dere hans personlige profil? han skriver for seg selv, selv om han beklager seg som sjef, det er da lov..

 

weed og warez er fett.. ^o) :p

5645703[/snapback]

 

Skriver for seg selv og beklager seg som sjef? Jaha?

5645707[/snapback]

 

samma.. poenget er at det er unødvendig å kommentere hans personlige profil selv om han utgir seg som sjef. det er vel hans sak.. ikke gjør mer ut av dette, bare off-t.

5645796[/snapback]

 

Jeg ser på det som rimelig uproffesjonelt å ha ett slikt bildet når man skriver for firmaet man jobber i (å måtte forklare hvorfor ser jeg på som unødvendig), men det er jo bare meg.

Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at Brian tar jobben sin VELDIG seriøst. Jobben han gjør har ingenting å si på hvilken person han er i jobben enn som privat! Han har vel registrert seg her for å nyte forumet og ikke bare unnskylde seg på firmaets vegne. Så hvilket bilde han har som avatar spiller ingen rolle.

 

Jeg syns det er fint at Yatack sier de legger seg helt flate og beklager dette som har skjedd. Det beviser at Yatack er et seriøst firma. Andre tullinger ville nektet for at de hadde gjort en feil. En slik unnskylding som han kom med sier utrolig mye og jeg tilgir hvertfall.

 

Ingen er feilfri og ingen er perfekte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Liten digresjon,

 

husker at jeg bestilte Baldur's Gate 2 Coll.Ed fra Yatack.no, til kun 349,- flis i de gode gamle dager. Denne utgaven eksisterte kun i et par dager, og var heldig nok å finne et eksemplar som var såpass billig, de kostet rundt 700,- andre steder (den gangen)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...