Gå til innhold

*sjokk* Microsoft har skuffet meg, for 1. gang..


nunatak

Anbefalte innlegg

haha, nå veit vi hvor Bill Gates tjener spenna... jævla gribber...

 

Joachim R: plsss... du veit det er for ille med de prisene, men du velger å kverulere på det fordi du er stinn av gryn sjæl...

5257175[/snapback]

Nei, men for de fleste vil to supporthenvendelser holde. Joda, det er dyrt, men det er programmet også. Hvordan noen her får tak i til 1200 kroner lurer jeg på. Ser genuitetsmerket greit ut?

 

Det sier seg vel selv at særlig når noen får tak i et så billig produkt(forutsetter at det er genuint) at supporten må kuttes noe ned.

5257341[/snapback]

 

 

Et lett å få tak i programmet til 1200,-... Det er student versjonen det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nok ikke 1k mer for supp da, jokke. Tenk deg alle supportpengene delt på alle Office som selges. Yup, avansert matte.

 

Uansett er jo Office ganske billig på den svenske webshoppen jeg pleier å handle i, dessverre er det dårlig support der.

5257534[/snapback]

Og hvis alle office-lisensene skal ringe support to ganger i året tar det mye kapasitet. Ja.

Lenke til kommentar

nå får faan meg(beklager ordbruken, men det er nødvendig) microsoft oppføre seg som folk...verdens største firma, med mange milliarder dollar i overskudd.... er nødt til å flå VANLIGE brukere for penger...bedrifter er en sak, men privatfolk da...

Alle burde boikottet microsfot av prinsippielle grunner! snakk om å være grådig

Lenke til kommentar

*Host* Last ned driten *Host*

 

Det sa ikke jeg. Jeg oppfordrer ikke på noen måte til piratkopiering. Da dette er noe store og ærlige selskaper som microsoft taper masse penger på. Om noen tolker det slik at jeg oppfordrer til ulovlige aktiviteter, så tar de feil

 

*Host* Last ned *Host*

 

Jeg sa ikke det heller. Intet ansvar!

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

Min versjon er: MS Office XP Standard for skoleelever, studenter og lærere.. Noe som forklarer prisen.. Min versjon inneholder forresten for de spesiellt intresserte: Word, Excel, Outlook og Powerpoint, men for tiden har ingen av programmene fungert.. noe som er et annet problem jeg har med MS for tiden.. Dritten jeg har kjøpt funker ikke, det skal man da kunne kreve av noe som koster "bare" 1200kr.. Genuint som bare dt forresten!

Lenke til kommentar
Min versjon er: MS Office XP Standard for skoleelever, studenter og lærere.. Noe som forklarer prisen.. Min versjon inneholder forresten for de spesiellt intresserte: Word, Excel, Outlook og Powerpoint, men for tiden har ingen av programmene fungert.. noe som er et annet problem jeg har med MS for tiden.. Dritten jeg har kjøpt funker ikke, det skal man da kunne kreve av noe som koster "bare" 1200kr.. Genuint som bare dt forresten!

5258000[/snapback]

 

 

Du har lisens på det. Så last ned en "sikkerhetskopi". Er fult lovlig det, sålenge du laster ned studentversonen. :)

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg med god samvittighet har Open Office installert på pcn min. Ingen piratkopi som er fuckedup med rare feilmeldinger.

 

Og ikke nok med det men nyeste Open Office pakken nå kan brukes sammen med MS sin office versjon også :)

 

Windows har jeg fremdeles da...

Kommer til å konvertere helt til linux eller mac når jeg kjøper meg ny pc tror jeg :)

Lenke til kommentar

Nå skjønte jeg plutselig hvorfor alt fra M$ inneholder så forbaske mye feil. De skal tjene penger på support. Altså, nå har jeg særdeles god samvittighet for at jeg ikke kjører en eneste lovlig kopi av Windows eller Office. Makan til arrogant oppførsel skal man lete lenge etter. Trodde faktisk M$ var litt seriøst i det minste. Å prise support nesten like høyt som produktet er rett og slett merkverdig useriøst. En student-oppgradering til Windows XP Pro koster rundt 8-900kr. Trenger man support 4 ganger får man et tillegg på 1240kr ... Jeg sier ikke mer ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Ingen piratkopi som er fuckedup med rare feilmeldinger.

5259030[/snapback]

 

Er bare og laste fra sikre kilder min gode mann. Godt og se at det enda finnes folk som tror at "piratkopiert" programvare fucker opp pcen.

5259412[/snapback]

Noe piratkopiert programvare gjør det.

Er ikke nødvendigvis programvaren som er herpa men cracken som du må bruke eller noe slikt :tease:

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at det bare er de billig pakkene som har to stykk supporthenvendelser, jeg må betale fra den første. Men vi har serviceavtale med et datafirma så jeg får ringe dem i stedet om noe er galt.

 

EDIT: Om jeg henvender meg som privatbruker. Mulig det er annerledes om jeg er "SMB-bedrift", men fant ikke ut noe spesifikt om dette.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...