Gå til innhold

*sjokk* Microsoft har skuffet meg, for 1. gang..


nunatak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri betalt noen noen ting som helst for å se på pcn min.

Ingen kommer noen gang til å få se på den om det er noe galt med den.

Selv om det tar med 2 uker å finne det ut så skal jeg gjøre det selv.

 

Så enkel er min verden :p

Fatter ikke at noen gidder å betale flere hundre kroner for at noen skal se på pcn deres i 20 minutt...

Lenke til kommentar
Ja.. og det er akkurat fantastisk like lite gratis for HP, Apple og Komplett.no for den saks skyld! .

5256839[/snapback]

 

...og så tek faktisk Apple også pengar for support, akkurat som Microsoft.

5257234[/snapback]

Slik eg har forstått det, får man 90 dagers gratis telefonsupport for produkter man har kjøpt direkte fra Apple. Dersom du har kjøpt av en butikk (aka Officeline, Eplehuset, etc), har ikkje butikken (med mindre noe annet er spesifisert) lov å nekte deg support, da du er kunde av dem - og ikkje til Apple direkte.

 

Jeg synes det er latterlig at M$ skal ta såpass mye betalt for noe så latterlig som email/telefonsupport, men at slik support skal være gratis for "resten av livet" blir for dumt. Blir som om jeg skulle ringt idag for support til Windows 98....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...