Gå til innhold

Får man kjøpt slike hørepropper separat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på om det er noen her som vet om man får kjøpt slike hørepropper separat? (Se bildet) Det er slike som pleier å følge med Sonyprodukter med fjernkontroll, som dere kan se på bildet. Jeg har søkt på nettet, men finner ingenting. Håper jeg har postet dette i riktig forum.

Mvh

Stian

hretelefoner5wn.th.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det er relevant eller ikke, men i MD tiden så gikk det å kjøpe dem separat (til MD spillere da), men de kosta fort både 1000-1500kr...

Skrevet
vet ikke om det er relevant eller ikke, men i MD tiden så gikk det å kjøpe dem separat (til MD spillere da), men de kosta fort både 1000-1500kr...

5249231[/snapback]

Kan da ikke koste så mye? Nå mener jeg bare høreproppene og ikke selve fjernkontrollen...

Skrevet

åååååh.. trodde det var fjernkontrollen du mente jeg... :p

prøv å se på småelektronisk på el-kjøp og slikt, de pleier å ha sånne små sony/philips (og andre merker) plugger...gjerne sittende i sånne små etui, så se nøye etter :)

Skrevet

koster 100kr på elkjøp for de biligste Sony pluggene. 150 for den med olumkontroll. også er det en jeg ikke husker merke på til 200kr som har sånne greier som stikker langt inni øret. bass-boost eller noe sånnt kaller dem det.

orginale plugger trur jeg ikke du får kjøpt separat. i såfall så koster det sikkert skjorta.

Skrevet

Tusen takk for alle svar :-)

Greia er at jeg har prøvd en hel haug med plugger, og de som følger med Sonyprudukter med fjernkontroll er de eneste jeg er fornøyd med. De har riktig lengde og jeg synes det er bra lyd i de :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...