Gå til innhold

Da pakket jeg bort min 360


Fedorov

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jeg har bare en RCA-kabel til min 37" LCD-tv. Det ser grusomt ut!

 

Klarer ikke vente til Monster compo-kabelen kommer neste uke!

5243580[/snapback]

 

Har du link ?? Er det HD-Komponent kabel til Xbox 360 ? Har det blitt sluppet en bedre kabel til 360 allerede ! :dribble:

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jeg har bare en RCA-kabel til min 37" LCD-tv. Det ser grusomt ut!

 

Klarer ikke vente til Monster compo-kabelen kommer neste uke!

5243580[/snapback]

 

Har du link ?? Er det HD-Komponent kabel til Xbox 360 ? Har det blitt sluppet en bedre kabel til 360 allerede ! :dribble:

5243862[/snapback]

 

Jeg trodde dette var en kabel som gjore VANLIG TV-bilde (SDTV) bedre jeg! Ikke HDTV bedre.. Men som sagt; har du link til den? Den er vel bergente på SDTV'er??

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Har du link ?? Er det HD-Komponent kabel til Xbox 360 ? Har det blitt sluppet en bedre kabel til 360 allerede !  :dribble:

5243862[/snapback]

 

Jeg trodde dette var en kabel som gjore VANLIG TV-bilde (SDTV) bedre jeg! Ikke HDTV bedre.. Men som sagt; har du link til den? Den er vel bergente på SDTV'er??

5244004[/snapback]

 

 

Ok, da har han ikke HD skjerm da ?? Så du skal prøve og få bedre bilde med en vanlig komponent kabel, slik som det er på gamle xbox ?

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Er jo det jeg har sagt hele tida !! På tide å høre på hva FAKTISKE BRUKERE (personer) opplever ikke såkalte 'eksperter' KJØP EN HD SKJERM FØRST ! 

Nå er det jo mange som sier i sine omtaler at det også ser meget bra ut på en vanlig TV. Gå på f.eks. Teamxbox.com og se på trådene der mange nærmest følte seg ført bak lyset av folk som messet om HD hele tiden når de så at det faktisk var riktig så bra på en vanlig TV også.

 

Og det må jeg si meg enig i - synes det ser meget bra ut og med lys/skygge effekter på et helt annet nivå enn Xbox, har kost meg med PGR3 i snart 5 timer nå, og innser at jeg har spilt mitt siste bilspill på den gamle Xboxen - den er allerede koblet fra og lagt ned i esken sin :D

 

Men det er klart; venter man seg en revolusjon a la det som kom når man introduserte det første 3D-kortet på PC så blir man nok skuffet.

 

Men hva er det som gjør deg til ekspert på dette da når du ikke engang har en 360. Du advarer jo nettopp mot folk som deg selv som ikke har førstehåndserfaring og bare synser ;)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Første skuffet tråden ?  :!:

 

Etter å ha spilt mine 3 spill, PGR3, Kameo og Condemned i et par timer på min vanlige TV med RGB scart fant jeg ut at dette ikke var nok ikke så lurt kjøp allikevel.

 

Nå skal det sies at jeg begynner nok å bli lei spilling generelt, men håpte at 360 skulle få opp gløden litt. Men ble raskt tydelig at ihvertfall uten HDTV så er det akkurat det samme som før.

 

Spillene ser virkelig ut som Xbox spill på vanlig tv. PGR3 ser skremmende lite bedre ut enn PGR2. Og etter å ha spilt PGR3 en stund prøvde jeg Rallisport Challenge 2 til Xbox og jammen så det ikke ganske mye bedre ut enn PGR3 faktisk. 60fps hjelper noe helt utrolig på grafikken og gameplayet. Flyter så mye bedre.

 

Kameo ser jo bra ut forsåvidt men ser det særlig bedre ut en Conker på Xbox f.eks? Vil ikke si det, veldig likt.

 

Condemned ble jeg også selvsagt skuffet over, grafikkmessig var det ikke så mye å skryte av, ser ut som et middels PC spill. Half Life 2 på Xbox imponerte meg faktisk mer.

 

Vil poengtere at jeg ikke klager over maskinen (bortsett fra at den bråker aldeles for mye) er bare litt bitter etter å ha punget ut en del tusen bare for å finne ut at jeg gikk lei på et par timer, noe jeg fryktet. Er vel på tide å legge spillkontrollene på hylla tenker jeg.

 

Håper dere andre koser dere ihvertfall.  :thumbup:

5242674[/snapback]

 

 

Er jo det jeg har sagt hele tida !! På tide å høre på hva FAKTISKE BRUKERE (personer) opplever ikke såkalte 'eksperter' KJØP EN HD SKJERM FØRST ! Det er tross allt Next Generation vi snakker om. Jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe en Xbox 360 nå med det samme, venter heller til Mars/April da det kommer BRA spill. Launch tittlene er virkelig skuffende.

5243853[/snapback]

 

Med all respekt, jeg er uening med deg Ibizaonice. Launch titlene er ikke "outstanding" og har ingen såkalt "killer app". Men jeg synes til å være launch world wide og at utviklerne ikke har hatt all verdens tid, så virker launch titlene bra. Ikke veldig veldig bra, men langt fra skuffende i hvert fall.

 

Men klart, er det ingen av titlene som frister, så kan man jo like gjerne vente. Jeg klarte ikke å vente... PGR3, Kameo og Condemned fristet for mye egentlig. I hvert fall når jeg satt og ruga på den TV'n jeg gjorde ;)

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Hva syntes du om Condemned Dr.Peedee, det må jo være noe det bedre som gis ut på Xbox 360 (nytt og spennende) ? Fikk 5 i dagbladet.

5244054[/snapback]

 

Vel, ehm, fikk bare med meg PGR3 og Kameo i dag... Var tomt da kom på Elkjøp for å handle spill. De hadde bare Kameo igjen, og PGR hadde jeg plukket opp da jeg henta boxen på EBgames. Gadd ikke kjøre tilbake til EBgames forå plukke spill på nytt. Mulig jeg kjøper det i morgen (lørdag).. Men får nok litt å gjøre med PGR og Kameo også framover.. Men skal nok ha Condemned før eller siden. Jeg likte Monliths No one lives forever serie og jeg likte FEAR veldig godt på PC. Jeg skvatt ganske godt av Fear i begynnelsen, så vil nok like det aspektet av Condemned også.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Hva syntes du om Condemned Dr.Peedee, det må jo være noe det bedre som gis ut på Xbox 360 (nytt og spennende) ? Fikk 5 i dagbladet.

5244054[/snapback]

 

Vel, ehm, fikk bare med meg PGR3 og Kameo i dag... Var tomt da kom på Elkjøp for å handle spill. De hadde bare Kameo igjen, og PGR hadde jeg plukket opp da jeg henta boxen på EBgames. Gadd ikke kjøre tilbake til EBgames forå plukke spill på nytt. Mulig jeg kjøper det i morgen (lørdag).. Men får nok litt å gjøre med PGR og Kameo også framover.. Men skal nok ha Condemned før eller siden. Jeg likte Monliths No one lives forever serie og jeg likte FEAR veldig godt på PC. Jeg skvatt ganske godt av Fear i begynnelsen, så vil nok like det aspektet av Condemned også.

 

Dr.Peedee

5244117[/snapback]

 

Det ble for mye for han dagbladet anmeldern så han måtte ta seg pauser og switche over på Kongen Av queens osv HAHA ! :D

 

fantastisk. Ikke for svake sjeler, yeah right.

Lenke til kommentar

Har du link ?? Er det HD-Komponent kabel til Xbox 360 ? Har det blitt sluppet en bedre kabel til 360 allerede !  :dribble:

5243862[/snapback]

 

Jeg trodde dette var en kabel som gjore VANLIG TV-bilde (SDTV) bedre jeg! Ikke HDTV bedre.. Men som sagt; har du link til den? Den er vel bergente på SDTV'er??

5244004[/snapback]

 

 

Ok, da har han ikke HD skjerm da ?? Så du skal prøve og få bedre bilde med en vanlig komponent kabel, slik som det er på gamle xbox ?

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

5244029[/snapback]

 

Jeg tror det er for SDTV for å gjøre det bedre..

Lenke til kommentar

Edit: Hvordan vil dette HD/VGA greiene bli på en 17 tommers LCD skjerm? er av typen NEC model 1770NX, er veldig fornøyd med skjermen, er den jeg bruker til PC'en. Hva vil forskjellen blir fra en vanlig 32 tommers widescreen tv? bortsett fra størrelsen? vært å teste?

 

En ting til, at siden skjermen allerede er koblet til PCen min via en DVI kabel, men den har også en VGA utgang som ikke er i bruk siden jeg ikke bruker den, hvordan vil skjermen finne ut forskjellen på pcen og xboxen? hvis noen skjønte hva jeg prøvde å si :p

5243083[/snapback]

 

Det vil bli veldig bra. Du får full 720p HD oppløsning med den. Forskjellen fra en HDTV vil ikke være annet enn størrelsen.

 

edit, grunnen til at jeg ikke gjør er fordi jeg har bare en gammel 15" crt med bare en vga inngang og jeg trenger den til PC`en min. Og 15" fullskjerm blir for kjipt å spille på uansett oppløsning. ;)

5243212[/snapback]

 

 

Skulle kansje testet det ut da ja.

En ting, prøver igjen, siden allerede det er koblet i en DVI kabel som da er til pcen min, i alt har skjermen min en DVI ingang og en VGA ingang som sakt DVI ingangen er i bruk, hvis jeg kobler Xbox 360 til VGA ingangen, hvordan vil det virke? jeg må vel ikke koble av og på DVI kabelen for vær gang jeg skal byttet mellom PCen og Xboxen? hvordan vil skjermen skjønne hvem som er hva?

 

Edit: Hvordan blir det med lyd egentlig? for LCD skjermen min har desverre ingen slike uttak som den røde og hvite passer i, bruker nemlig headset til pc, men har jo et logitech høytalere system som er for pc som støver ned i skapet mitt, og om jeg husker rett så bruker den slike uttak? hmm:

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

5243258[/snapback]

 

Det må du bare teste ut. Med både DVI kabelen og VGA kabelen koblet til, kan det tenkes at skjermen bare vil blinke og vise svart bilde, med mindre du da har en bryter på skjermen som velger mellom DVI og VGA. Prøv å ta ut DVI kabelen fra PC, og sett inn VGA kabelen fra 360, så burde det uansett fungere. Når du skal bruke pc'en, kobler du bare til DVI kabelen igjen og tar ut VGA kabelen. :)

 

De røde og hvite lydkablene er vanlige stereo kabler som kan kobles til høyttalere og forsterkere og sånt.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jeg har bare en RCA-kabel til min 37" LCD-tv. Det ser grusomt ut!

 

Klarer ikke vente til Monster compo-kabelen kommer neste uke!

5243580[/snapback]

 

Har du link ?? Er det HD-Komponent kabel til Xbox 360 ? Har det blitt sluppet en bedre kabel til 360 allerede ! :dribble:

5243862[/snapback]

 

Jeg trodde dette var en kabel som gjore VANLIG TV-bilde (SDTV) bedre jeg! Ikke HDTV bedre.. Men som sagt; har du link til den? Den er vel bergente på SDTV'er??

 

 

Edit: Eg fjerna litt unødvendig quouting for å gjere ting litt meir oversiktleg-ttt

5244004[/snapback]

Her er link:

 

http://www.monstercable.com/monstergame/xb...Page=XBOX%20360

Lenke til kommentar

Jeg ser dette også lett på 40" lcd hdtv. Trodde ikke jeg skulle slikt på PGR3...

Ikke alle steder det er sånn, men som du sier på bilene i 3. persons view er det lett å se det.

 

edit: Også lett å se på strømledninger som går over veien.

Endret av [space]
Lenke til kommentar

Hmm, det var ikke bra Fedorov. Synes synd på deg. Men for all del ikke selg den, du kommer garantert til å angre. Selv synes jeg disse HDTV argumentene dine er bare tull(hehe). Syns PDZ på en 16" TV var enormt bedre enn Xbox. Det kan sikkert si litt om meg, eller Xbox 360. Opp til deg.

 

Men ikke selg, heller vent...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...