Gå til innhold

Bråker 360 mye?


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mest dvd-romen som bråker, ellers har jeg ikke lagt merke til noe annet fra den.

5241725[/snapback]

 

Da er det ikke så gale. Har hatt et par cpu vifter opp gjennom årene som ikke akkurat har vært stille. At dvd spinner bruker jeg bare å legge merke til om jeg har på mute

Lenke til kommentar

Tja... den bråker en del til tider, men ikke noe du merker under spilling (så fremt du ikke spiller med lyden av da). På helt stille områder i spill vil man nok legge merke til det, men den overdøver ikke et vindu som står åpent (og er en 50 meter fra veien).

 

Forøvrig har jeg hatt min på konstant i en snart 3 timer og verken den eller strømforsyningen er blitt noe særlig varm. Har stappet den inn i en tvbenk også, så "overheating"-problemene fra USA ser ut til å være særs oppskrytte (romtemperatur er på 22 grader hvis noen lurte...)

Lenke til kommentar
Bråker faktisk noe helt for jævlig. Langt mer enn Xbox. Når man ikke spiller er den grei, men når man putter inn et spill bråker den faktisk alt for mye synes jeg. Vil si på nivå med en hårføner på lav styrke. Seriøst.

5242091[/snapback]

 

Jepp, tenk deg den eldste cdromen/dvdromen du har med en litt skjev plate i på max omdreining. Om den bråker så mye ved spilling av dvd også er den totalt uegnet for formålet.

 

Når man fyker nedover gatene i PGR3 derimot, legger du ikke merke til det alt for mye.

Lenke til kommentar
Husker de første XBox1 også bråkte en del.

Vil nok tro at kommende utgaver av 360 vil har en del mindre støy.

5242377[/snapback]

 

Tipper jeg også. Men litt OT, lønner det seg å rense Xbox 360en før man fyrer den opp? Isåfall hvordan? Vil ikke ha den til å lage enda mer ulyder hvis den lager noe fra før av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...