Gå til innhold

Bråker 360 mye?


Prebo

Anbefalte innlegg

Forøvrig har jeg hatt min på konstant i en snart 3 timer og verken den eller strømforsyningen er blitt noe særlig varm. Har stappet den inn i en tvbenk også, så "overheating"-problemene fra USA ser ut til å være særs oppskrytte (romtemperatur er på 22 grader hvis noen lurte...)

5241838[/snapback]

Det er jeg helt enig med. Har spilt nå kanskje 4-5 timer i dag og ingenting har skjedd. Den er litt varm, men ikke noe over det normale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syns den bråker mer enn gamle ps2 jeg.

5241922[/snapback]

Kanskje den PS2'en vi har her i huset bare bråker ekstra mye :p

5241929[/snapback]

 

Adlri skjønt hvorfor men PS2'n min bråker noe utrolig mye når jeg gamer Tekken Tag Tournament. Aldri ellers.

5242429[/snapback]

 

Fordi det er på CD og ikke DVD tror jeg. Min Ridge Racer 5 er ihvertfall det og bråker som et helvete i forhold til DVD spill. Den spinner cd`ene så mye raskere, tror det er grunnen.

'

Lenke til kommentar
syns den bråker mer enn gamle ps2 jeg.

5241922[/snapback]

Kanskje den PS2'en vi har her i huset bare bråker ekstra mye :p

5241929[/snapback]

 

Adlri skjønt hvorfor men PS2'n min bråker noe utrolig mye når jeg gamer Tekken Tag Tournament. Aldri ellers.

5242429[/snapback]

 

Fordi det er på CD og ikke DVD tror jeg. Min Ridge Racer 5 er ihvertfall det og bråker som et helvete i forhold til DVD spill. Den spinner cd`ene så mye raskere, tror det er grunnen.

'

5242947[/snapback]

 

Sant, RidgeRacer bråket også veldig mye i PS2'n.

 

Men skal ikke mer OT jeg nå. //

Lenke til kommentar

kort sagt; nei. Men det er lov å håpe.. Det du kan gjøre for å få den mer stillegående er selvfølgelig å åpne hele greia, skifte ut alle billigviftene med fine, stillegående papst-vifter, og er du veldig modig kan du modde om til passiv kjøling på "prossessor"... Ikke spør meg hvordan da ^^ min "tekniske ekspertise" stopper ved å sette sammen pcer.

Lenke til kommentar

Xboxen bråker, ingen tvil, mulig den bråker mer enn gamle xboxen, men den bråker mindre enn pc'en min ihvertfall.

Jeg har ikke latt meg irritere av det, men det finnes kanskje noen som syns det er masse støy. Uansett forsvinner det totalt når du spiller. Det skal ikke gå an å høre når du spiller for da spiller du rett og slett med for mute på.

 

Men så lenge du holder ut med støyen til en pc så vil du syns at 360'en er en drøm i forhold.

Lenke til kommentar
Xboxen bråker, ingen tvil, mulig den bråker mer enn gamle xboxen, men den bråker mindre enn pc'en min ihvertfall.

Jeg har ikke latt meg irritere av det, men det finnes kanskje noen som syns det er masse støy. Uansett forsvinner det totalt når du spiller. Det skal ikke gå an å høre når du spiller for da spiller du rett og slett med for mute på.

 

Men så lenge du holder ut med støyen til en pc så vil du syns at 360'en er en drøm i forhold.

5247058[/snapback]

 

Den bråker langt mer enn en normal PC. Og det med at det bare å skru opp lyden holder ikke. Spill har jo ikke konstant lyd heller. Når jeg spilte Condemned f.eks så er jo det spillet ganske stille fordi det prøver å skape en skummel stemning. Hjelper lite hvor høyt du har lyden da så lenge lyden fra maskinen overdøver alt annet.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Xboxen bråker, ingen tvil, mulig den bråker mer enn gamle xboxen, men den bråker mindre enn pc'en min ihvertfall.

Jeg har ikke latt meg irritere av det, men det finnes kanskje noen som syns det er masse støy. Uansett forsvinner det totalt når du spiller. Det skal ikke gå an å høre når du spiller for da spiller du rett og slett med for mute på.

 

Men så lenge du holder ut med støyen til en pc så vil du syns at 360'en er en drøm i forhold.

5247058[/snapback]

 

Den bråker langt mer enn en normal PC. Og det med at det bare å skru opp lyden holder ikke. Spill har jo ikke konstant lyd heller. Når jeg spilte Condemned f.eks så er jo det spillet ganske still fordi det prøver å skape en skummel stemning. Hjelper lite hvor høyt du har lyden da så lenge lyden fra maskinen overdøver alt annet.

5247120[/snapback]

Nei.

Xbox360 bråker mindre enn en normal pc.

Men du er og kanskje den største sutrekoppen på hele forumet så det er ikke så rart at dine fintfølende ører ikke tåler det, eller har du pakket opp igjen xboxen din?

Lenke til kommentar
Xboxen bråker, ingen tvil, mulig den bråker mer enn gamle xboxen, men den bråker mindre enn pc'en min ihvertfall.

Jeg har ikke latt meg irritere av det, men det finnes kanskje noen som syns det er masse støy. Uansett forsvinner det totalt når du spiller. Det skal ikke gå an å høre når du spiller for da spiller du rett og slett med for mute på.

 

Men så lenge du holder ut med støyen til en pc så vil du syns at 360'en er en drøm i forhold.

5247058[/snapback]

 

Den bråker langt mer enn en normal PC. Og det med at det bare å skru opp lyden holder ikke. Spill har jo ikke konstant lyd heller. Når jeg spilte Condemned f.eks så er jo det spillet ganske still fordi det prøver å skape en skummel stemning. Hjelper lite hvor høyt du har lyden da så lenge lyden fra maskinen overdøver alt annet.

5247120[/snapback]

Nei.

Xbox360 bråker mindre enn en normal pc.

Men du er og kanskje den største sutrekoppen på hele forumet så det er ikke så rart at dine fintfølende ører ikke tåler det, eller har du pakket opp igjen xboxen din?

5247139[/snapback]

 

Litt av en PC du har da gitt. Nei, har levert tilbake. Og ikke lat som jeg er den eneste som klager over den høye lyden. Det er noe av det folk klager mest over. Ingen konsoll har noengang vært i nærheten av å bråke så mye. Du finner deg i det, flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...