PelsJakob Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det var litt vanskelig å formulere problemet på noen få ord i overskriften, så den ble kan hende noe misvisende. Dette er i alle fall problemet: Etter at jeg installerte Mozilla Firefox 1.5, kan jeg ikke lenger bruke tegn som « og » ved å bruke tastekombinasjonene som gjelder i Windows (alt+0171 og alt+0187). Dette problemet gjelder imidlertid kun i dette forumet (diskusjon.no). Når jeg trykker alt+7, kommer jeg istedenfor inn på en side på hw.no-nettverket. Er det noen som har opplevd det samme problemet og som vet hvordan det kan løses? Edit: Jeg burde kanskje presisere at problemet oppstår når jeg skal bruke de nevnte hurtigtastene når jeg skriver innlegg i forumet. Endret 1. desember 2005 av PelsJakob
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har opplevd tilsvarende problemer og opplevde det samme nå som jeg prøvde det samme som deg. Det skjer ikke i andre forum. Det virker som en svakhet i forum-skriptene. Inntil videre kan du bruke " i stedet. Prøv om det hjelper med annet skin på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå