Gå til innhold

Program til å spille inn, og komponere egen musikk

Zar09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et eller flere programmer som jeg kan bruke til å spille inn musikk, legge til trommer og bass linjer ol. Noe som ligner på Finale, eller Pro Guitar, men som er eltter i bruk, og som jeg kan ta opp.

Takker for all hjelp :)

Mvh

Zar09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reason er ypperlig, men tillater ikke direkte opptak av audio, så hvis du har planer om å spille inn ekte instrumenter vil jeg anbefale noe annet. Reason har heller ingen VST-støtte, noe jeg mener burde være obligatorisk i dag.

Cubase, Sonar, Logic, ProTools... mange muligheter, men merk at disse er high-end og koster deretter. Det finnes rimeligere light-versjoner av enkelte også.

Skrevet
Reason er ypperlig, men tillater ikke direkte opptak av audio, så hvis du har planer om å spille inn ekte instrumenter vil jeg anbefale noe annet. Reason har heller ingen VST-støtte, noe jeg mener burde være obligatorisk i dag.

Cubase, Sonar, Logic, ProTools... mange muligheter, men merk at disse er high-end og koster deretter. Det finnes rimeligere light-versjoner av enkelte også.

5221136[/snapback]

Jepp... takk skal du ha.. jeg har tatt en titt på Sonar.. Så jeg venter på at den kommer ned... Takker for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...