Zar09 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Er det noen som vet om et eller flere programmer som jeg kan bruke til å spille inn musikk, legge til trommer og bass linjer ol. Noe som ligner på Finale, eller Pro Guitar, men som er eltter i bruk, og som jeg kan ta opp. Takker for all hjelp Mvh Zar09
Zar09 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Reason Dette er kanskje hva du leter etter? 5219552[/snapback] Mulig, ser ut som det kan funke, skal ta en nærmere titt på det Takker
Moskus Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg tror du leter etter en sequenser og "multitrack-recordier". Selv bruker jeg Cakewalk SONAR og er meget fornøyd (bedre blir det ikke ), og anbefaler jo selvfølgelig det.
riktig Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Reason er ypperlig, men tillater ikke direkte opptak av audio, så hvis du har planer om å spille inn ekte instrumenter vil jeg anbefale noe annet. Reason har heller ingen VST-støtte, noe jeg mener burde være obligatorisk i dag. Cubase, Sonar, Logic, ProTools... mange muligheter, men merk at disse er high-end og koster deretter. Det finnes rimeligere light-versjoner av enkelte også.
Zar09 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Reason er ypperlig, men tillater ikke direkte opptak av audio, så hvis du har planer om å spille inn ekte instrumenter vil jeg anbefale noe annet. Reason har heller ingen VST-støtte, noe jeg mener burde være obligatorisk i dag. Cubase, Sonar, Logic, ProTools... mange muligheter, men merk at disse er high-end og koster deretter. Det finnes rimeligere light-versjoner av enkelte også. 5221136[/snapback] Jepp... takk skal du ha.. jeg har tatt en titt på Sonar.. Så jeg venter på at den kommer ned... Takker for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå