Gå til innhold

[Løst]Hvor mange stater er det i USA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw: Heter det skuddet i Sarajevo eller skuddene i Sarajevo?

 

Et søk på google ga meg like mange svar..

5397067[/snapback]

Vel, det var jo rent faktisk flere skudd som ble avfyrt. I den store sammenhengen er vel uansett ikke dette så veldig relevant. Men rent teknisk vil jo det rette etter min mening være å si skuddene.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Det virkelig morsomme er jo at det bare er 46 stater. Jepp, sjekk det. 52 statsfeilen var en "skrivefeil" i bøkene da vi var mindre..visstnok. Det har jeg dog ikke noen gode kilder på..høres ut som humbug egentlig..haha. Men det ER bare 46 stater, teoretisk sett. De 4 siste er commonwealths.

 

Pennsylvania, Massachusetts, Virginia and Kentucky....

Lenke til kommentar
Det virkelig morsomme er jo at det bare er 46 stater. Jepp, sjekk det. 52 statsfeilen var en "skrivefeil" i bøkene da vi var mindre..visstnok. Det har jeg dog ikke noen gode kilder på..høres ut som humbug egentlig..haha. Men det ER bare 46 stater, teoretisk sett. De 4 siste er commonwealths.

 

Pennsylvania, Massachusetts, Virginia and Kentucky....

Fra den amerikanske ambassaden står dette:

States of the Union

 

There are fifty (50) states and Washington D.C.

 

The last two states to join the Union were Alaska (49th) and Hawaii (50th). Both joined in 1959.

Lenke til kommentar
Herregud for en tråd, hadde det ikke vært enklere å google? Og hva skal vi diskutere her?
Denne tråden er to år gammel og er derfor fra før det kom regler for oppretting av tråder her ;) Google kan forøvrig brukes til mye, men å si at man ikke kan spørre på et forum fordi google har svaret blir feil. Er haugevis av dataproblemer som sikkert kan fikses om man googler, andre spørsmål man kan bli svart på osv. men folk er snille og hjelper brukeren likevel. Visste du forresten at veldig mye av trafikken på Diskusjon.no kommer fra nettopp Google? ;)

 

Denne tråden stenges, trådstarter har for lengst fått svar på spørsmålet sitt. Det er 50 stater i USA og dette blir bekrefter av deres egne nettsider. Denne tråden blir markert som løst og stengt.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...