Gå til innhold

Magic The Gathering


TheOats

Anbefalte innlegg

Hvor avansert spiller dere da?

Vi sier aldri pass eller noe, men så er vi 90% selvlært, og det finnes ingen andre å spille med her oppe, og ikke nye kort å kjøpe, så vi har noen egne regler for å holde nivået jevnt :p

7993313[/snapback]

Vi spiller bare casual.

Men noen er mer regelryttere enn andre (les: meg :p).

Så når noen sier at en ting er sånn eller sånn og jeg ikke er så sikker på det må jeg sjekke. Dessuten er det greit å lære seg alle reglene synes jeg.

Vi er også ganske selvlærte, men noen få ting må man sjekke på nettet.

 

Dere kunne jo kjøpe noen kort på nettet, Magicoutpost eller outland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Go play fo"

 

Er jo ett genialt spill :D

8003817[/snapback]

Da må jeg finne noen å spille med. Gidder ikke stresse med å spille nede på Avalon / Outland lenger. Da må jeg holde meg oppdatert på regler og konsentrere meg fælt.

8003957[/snapback]

Noen andre du spilte med før da?

Eller Magic Online?

Lenke til kommentar
Da må jeg finne noen å spille med. Gidder ikke stresse med å spille nede på Avalon / Outland lenger. Da må jeg holde meg oppdatert på regler og konsentrere meg fælt.

8003957[/snapback]

 

Vi er to stykk (vi kjente ikke hverandre fra før) som etter en pause fra 90-tallet akkurat har begynte å spille igjen og vil gjerne spille med andre. Foreløpig har vi bare møttes en gang, men planen er å prøve og spille nå og da. Hvis du har lyst til å være med er det bare å si fra. Vi spiller vintage casual.

Lenke til kommentar

Ankh of Mishra er bra saker, men jeg ville ikke spilt det i deck med Mishra, Artificer Prodigy. Den velkjente bruken i røde direct-damage decks er velfungerende.

 

Kan også tenke meg at den fungerer bra sammen med Rishadan Port, Wasteland, Strip Mine, Overburder eller kanskje Parallax Tide. Land destruction, artifact mana eller manaalver fungerer selvsagt finfint sammen med Ankh. Digger mulighetene i det kortet.

Lenke til kommentar

Håper ikke dette oppfattes som spam, men jeg har opprettet et eget magic-forum som jeg håper dere har lyst til å ta en titt på:

 

http://www.magicthegathering.no/forum/

 

Det er helt nyopprettet og jeg vet ikke helt hvilke underfora det er behov for, så jeg tok det litt på feelingen. Vet heller ikke om noen norske fora for magic (bortsett fra det på oslomtg) så håper å kunne få litt aktivitet her. Ser jo at det er en del brukere i tråden her som er ganske aktive som jeg håper å kunne få med meg.

Lenke til kommentar
Håper ikke dette oppfattes som spam, men jeg har opprettet et eget magic-forum som jeg håper dere har lyst til å ta en titt på:

 

http://www.magicthegathering.no/forum/

 

Det er helt nyopprettet og jeg vet ikke helt hvilke underfora det er behov for, så jeg tok det litt på feelingen. Vet heller ikke om noen norske fora for magic (bortsett fra det på oslomtg) så håper å kunne få litt aktivitet her. Ser jo at det er en del brukere i tråden her som er ganske aktive som jeg håper å kunne få med meg.

8037006[/snapback]

Høres fett ut.

Håper det kan bli mer aktivitet der enn her :p

Her er det nesten bare folk som ikke spiller lengre, så kanskje det hadde vert lettere å komme i kontakt med flere som spiller nå der.

Hvordan skal du gjøre side "kjent"?

Jeg kan godt legge den til i signaturen min :)

Lenke til kommentar
Høres fett ut.

Håper det kan bli mer aktivitet der enn her :p

Her er det nesten bare folk som ikke spiller lengre, så kanskje det hadde vert lettere å komme i kontakt med flere som spiller nå der.

Hvordan skal du gjøre side "kjent"?

Jeg kan godt legge den til i signaturen min :)

8037369[/snapback]

 

Takk for å ha lagt link i signaturen din. :) Vet ikke helt hvordan jeg skal få den kjent, det er vel noe som uansett tar tid. Det beste er vel at vi tipser folk vi kjenner som spiller mtg om forumet.

Lenke til kommentar
Spiller dere i Trondheim? I såfall er jeg interessert i å være med fra tid til annen.

 

I og med at du nevnte Outland så trodde jeg du holdt til i Oslo, men Outland finnes vel i Trondheim også. Er i Oslo vi holder til. Dessverre.

8012591[/snapback]

Kommer hjem til Bærum på ferie i morgen, og blir til 9. mars. Dersom dere skal spille en gang mellom der kan jeg jo få spilt litt?

 

Er stort sett hjemme i sommerferien også, altså fra midten av juni til midten av august. Usikker på om det blir sånn i år også, men jeg kan jo ta kontakt dersom det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...