Gå til innhold

KAn man kjøre politibil i most wanted`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeh... låner topicen litt jeg... Hva er forskjellen på Nfs most wanted: Black edition, og ikke black edition??

mulig det er at man er purken i black edition? har det vanlige på ps2 og det er jæævla rått :D

Skrevet

I Black Edition får man med et par eksklusive goder. Man kan blant annet nevne to unike biler, et par unike vinyls ol. Egentlig ikke helt det store, men men. Innholdet er stort sett det samme. Man kan si at Black Edition er en Collectors Edition.

Skrevet
På PSP-versjonen er det mulig. Derfor er det er ingen grunn til at det ikke skulle gå på PC- eller PS2-versjonen.

5217487[/snapback]

kan jo ikke si at du har feil ettersom du ikke har påstått noe, men å kjøre politibl på nfs:mw på data går ikke. topic kan stenges.

Skrevet
Steina, slutt å være så skråsikker ;)

Vet jo ikke det du..

NFS:MW har sikkert et ekstra modus når du runner det som cop.

5254582[/snapback]

hmm.. Mulig, men jeg tviler.

Er det virkelig ingen her inne som har spilt igjennom det?

Men om man kunne spille som purk, så hadde det vel vært normalt å kunne spille dette også over LAN uten å måtte spille igjennom det ?

Men siden spillet handler om å bli mest ettersøkt, så tviler jeg.

Skrevet

I pc utgaven får du kjøre en "Police Cruiser" dersom du klarer å komme deg til Challenge Series 44/69.

Merk: du får ikke være politi, bare kjøre en politibil.

Har ikke kommet lengere enn det så jeg kan ikke fortelle noe om hva som er senere i spillet.

Mvh.

Valentino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...