Windoge Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Venter bare på å høre at de har utsatt Armed Assault, som etter planen skal komme 4. kvartal dette året. Begynner å nærme seg slutten, og spillet må bli gull snart hvis de skal rekke det.
Glipp Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Venter bare på å høre at de har utsatt Armed Assault, som etter planen skal komme 4. kvartal dette året. Begynner å nærme seg slutten, og spillet må bli gull snart hvis de skal rekke det. 5207750[/snapback] håper de heller utsetter den istedenfor og haste lage den
Variable Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 aaah ett av de beste spillene jeg har spilt, OG DET HAR COOP
Windoge Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Håper bare de ikke utsetter det noe som helst, fordi da er de i en latterlig sirkel hvor de utsetter alt.
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Operation Flashpoint, bra eller dårlig? Utrolig bra spill - utrolig gammelt spill! ME WANT SUCCESSOR!
Variable Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) Viss dem utsetter er det bare ett tegn på at ting ikke er på plass... Noe som er dumt i spillbransjen er at dem får en viss sum penger, når den summen er tom må spillet sendes på markedet. Kanskje halvferdig....... Endret 25. november 2005 av chrda
Articfare Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Dette spillet fikk en 4/10 på lyd fordi den ikke kom på sekundet hvis starten var en km fra (jeg synes dette er). Grafikken ble laged dårlig med vilje sånn at eldre pc kunne spille det (efektene ble litt dårlige). Siktet, skadene og kjøretøyene ble laget realistisk. Jeg synes dette spillet er sjefen over alle sjefer på Krigsspill sjangeren. Nesten alle jeg skjenner spiller CS:S og holdt på å spy da de prøvde dette spillet , jeg selv spilte CS for et år siden og helt til jeg prøvde dette ble CS slettet etter noen uker. Men en ting til, har du alle exp? Jeg lånte dette spillet av en venn, Commando sondre, (GOTY) helt til vi fant ut at v.1.92 gjør at man ikke trenger CD for å spille.
Glipp Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Dette spillet fikk en 4/10 på lyd fordi den ikke kom på sekundet hvis starten var en km fra (jeg synes dette er). Grafikken ble laged dårlig med vilje sånn at eldre pc kunne spille det (efektene ble litt dårlige). Siktet, skadene og kjøretøyene ble laget realistisk. Jeg synes dette spillet er sjefen over alle sjefer på Krigsspill sjangeren. Nesten alle jeg skjenner spiller CS:S og holdt på å spy da de prøvde dette spillet , jeg selv spilte CS for et år siden og helt til jeg prøvde dette ble CS slettet etter noen uker. Men en ting til, har du alle exp? Jeg lånte dette spillet av en venn, Commando sondre, (GOTY) helt til vi fant ut at v.1.92 gjør at man ikke trenger CD for å spille. 5208090[/snapback] installer 1.96 som er nyeste patch.. fixer ganske mye
hugRmunR Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Oisann... Har bare 1.92 jeg... Ska laste ned 1.96 =)
Smooth Ceiling Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 OFP 1985 er en milestein i kategorien krigsspill. Det har en like hardcore gruppe fans som Falcon 4.0 (tidenes mest avanserte og realistiske F-16 sim for hjemmePCer), og det skrev seg inn i spillhistorien så snart det ble sluppet på markedet. Egentlig før og, for med demoen(e), som noen hacket, fikk folk se hvor store muligheter som ligger i bl.a. editoren. En kan gjøre nær sagt hva en vil, hvilket gjør OFP 1985 med expansions, add-ons og MODs så unikt på sitt område. Flymodellen i spillet er latterlig dårlig, kjøretøyfysikken er heller ikke mye å skrive hjem om, men som soldatsim er det ganske enkelt uovertruffent. Enorme landskap du ikke ser i andre krigsspill, intens spenning i kamper eller spec-ops oppdrag, lære å lede menn i en gruppe eller være en av soldatene i gruppen og motta ordre o.s.v. Mulighetene er så å si uendelig mange i OFP 1985. Du kan få OFP 1985 GOTY for £9.99 fra Play.com.
Luchy Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 var utrolig å se dette spillet når det kom ut. det var utrolig artig, men vansklig (var 8-10år:P) enda denne dag i dag er spillet like morsomt og håper flere synes det.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 var utrolig å se dette spillet når det kom ut. det var utrolig artig, men vansklig (var 8-10år:P) enda denne dag i dag er spillet like morsomt og håper flere synes det. 5208976[/snapback] Jaja, spiller du mye CS og prøver og spille dette blir man fort lei, det vet jeg, har CS spiller det også ganske mye, men det er OFP fot teh win! Spillets fysikkmotor er ikke akkurat det beste, men den duger. Spillet er så komplett at det er helt sinnsykt at de egentlig fikk det til. Men jeg håper nå at OFP 2 og Armed Assault blir like bra og/eller bedre.
Articfare Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Operation Flashpoint er og blir mitt favorittspill-- siden jeg startet med det.. 4 år siden som ca.. Nå gleder jeg meg til Armed Assault og "Game2" 5207385[/snapback] Agree, fikk det for 3 år siden, har spilt det siden. Har Game Of The Year Edition (GOTY)! Elsker dette spiller, har vel omtrent 8-10 gig med addons på OFP (skal sjekke) Det er totalt ca 1800 addons! EDIT: Var vist 9.8 gigs med addons (slå den ) 5207403[/snapback] Kan du anbefale noen Mods eller addon? Jeg har Y2K3, liberation mods og andre, men det hadde vært kult med noen andre også .
Glipp Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Operation Flashpoint er og blir mitt favorittspill-- siden jeg startet med det.. 4 år siden som ca.. Nå gleder jeg meg til Armed Assault og "Game2" 5207385[/snapback] Agree, fikk det for 3 år siden, har spilt det siden. Har Game Of The Year Edition (GOTY)! Elsker dette spiller, har vel omtrent 8-10 gig med addons på OFP (skal sjekke) Det er totalt ca 1800 addons! EDIT: Var vist 9.8 gigs med addons (slå den ) 5207403[/snapback] Kan du anbefale noen Mods eller addon? Jeg har Y2K3, liberation mods og andre, men det hadde vært kult med noen andre også . 5216002[/snapback] Min favoritt: CSLA 2 en annen god en er FDF se på www.ofp.info for TUSENVIS av addons.. og MASSE MODS
Articfare Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Min favoritt: CSLA 2 en annen god en er FDF se på www.ofp.info for TUSENVIS av addons.. og MASSE MODS wink.gif Kan du vise meg siden til CSLA 2 moden. F1nner den 1kk3.
Smooth Ceiling Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det er jo søkemotor der og greier.. http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=8600
herzeleid Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Kan noen bare si meg hva jeg må laste ned for at grafikken skal bli nice? kan man spille normalt med dem?
Hotel Papa Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvordan f*** får jeg tak i atombombe?? HAHAHAHAH sååå råååååt det må være!! Vil ha, vil sprenge!!
Glipp Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvordan f*** får jeg tak i atombombe?? HAHAHAHAH sååå råååååt det må være!! Vil ha, vil sprenge!! 5304664[/snapback] finner det hos www.ofp.info som er nevt tidligere.. finner alt av ofp der @herzeleid: du finner den på www.ofp.info som er nevnt tidligere.. finner alt av ofp der heter forresten DXDLL
brsseb Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 (endret) OFP har jeg spilt gjevnt og trutt siden det kom i 2001, og det er like gøy! Søren ikke mange spill jeg kan si det om! finmod (FDF) er nå ute med en WW2-versjon. Genial førjulspresang! Edit: Armed Assault mener jeg kommer engang i H106, altså før sommeren neste år. Tviler på de får det ferdig før tidligst mars/april. Endret 17. desember 2005 av brsseb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå