jannekeys Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Plzzzz...Et Program som kopierer fil-navn/ -str./ -type i en mappe til txt.fil Hei kan noen hjelpe... Dette har jeg vært på jakt etter veldig veldig lenge.... og trenger det sårt.... et program som gjør denne tiny lille oppgaven. Jeg trenger et program som kan kopiere "INFO-data" m/tab som: fil-navn/ -type / -strørrelse som befinner seg i en mappe. Så jeg kan printe/sende/lagre/kopiere denne info'en inn i en text.fil Inntil nå har jeg brukt print screen og kopiert dette inn i word.dok...veldig kjedelig hvis det ligger flere hundre filer i mappen. Og jeg har også funnet ut at jeg kan bruke WinRAR og Winzip.... men når jeg bruker WinRAR så må jeg først lage en rar.fil av mappen. Det samme med winzip + at det er så voldsomt mye xtra info som fyller seg i text-filen som lages i Winzip ...så det blir så feil. Please har noen en ide om hva jeg kan bruke av program eller kan noen lage et slikt program. Så Himmelsk Takknemlig For litt hjelp ...anyone MVH JanneKeys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå