Gå til innhold

gainward geforce 2 ti/500 xp 64 mb...


arn.gab

Anbefalte innlegg

hadde tenkt og prøve dette kortet..noen som har erfaringer?

 

guttungen liker og spille litt på maskinen..og vi var ute etter et brukbart kort i prisklassen ca.2000.-

noen som vet hvordan det takler 3d grafikk?

 

maskinoppsettet mitt er:

abit kt7-a

amd athlon thu 1400/266

WD caviar 5400 30.7 gb

785 mb ram

win 2000 pro.

+ div annet rask:)

 

leste et par tester i et utenlansk forum-så ut som kortet kom rimelig bra ut der.

geforce 3 er aktuellt-men ikke prisen..

duger geforce 2 enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virker rimelig bra det-ja!

hadde et hercules 3d prophet kyro 2 som jeg fikk feil på..sendete det tilbake til komplett.no hvor jeg kjøpte det fra og bad om og få gainward kortet oppover..

herculeskortet kom ikke opp i de summene som du beskriver i 3d marks...

så du mener dette er noe og satse på?

Lenke til kommentar

Konge kort, anbefaler det på det sterkeste! Sammens med Power-Strip og WinXP så har du det du trenger :smile:

 

3D-Mark 2001 *4218*

 

--------------------

Abit KT7A 266MHz

AMD XP 1600+

Gforce 2Ti XP500

384Meg RAM

Chieftec Silver 340W

---------------------

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: zup på 2001-12-01 18:13 ]

Lenke til kommentar

hvordan er det med driverene da?

 

opplevde med driverene til hercules at om man lastet ned nye drivere ble det liten eller ingen forskjell på ytelsen på kortet..men nå skal det jo sies at herculesdriverene i utgangspunktet ikke var noe særlige..

 

behøver man og overklokke gainward kortet for og oppnå relativt bra resultater i 3d marks?

er ikke særlig glad i overklokking i utgangspunktet da..

Lenke til kommentar

Heisann!

Hvis du skal brenne av ca. kr. 2000, så hvorfor ikke gjøre som jeg, bestille et

Point Of View GeForce3 GTS TI 200MHz 64Mb DDR TV-out Retail AGP?

Må gi kr. 2008 for det på databutikken.com/no

Da får du jo den siste teknologien (GF3), og de fleste Ti200 kortene kan klokkes opp til samme ytelse som et standard GF3 Ti500 kort (Point of View'en har kjøleribber på RAM'en).

Sjekk ut: http://www.pointofview-online.com/

Nå har jeg jo ikke fått kortet ennå, så jeg vet ikke *hvor* bra det er... :grin:

 

Slangen

Lenke til kommentar

Ta ned Sisoft Sandra for informasjon om hovedkortet ditt og annet..

http://www.3bsoftware.com/sandra2001/san711.zip

 

Det er et must alikevel, der får du all informasjon om alt du har inne i boksen :smile:

 

Er noen rykter om at det skal kunne gå an med Xp prossesor på tidligere versioner av KT7a, men det er sikkert med litt store modifikasjoner som lodding og slikt.. Har ikke funnet noe eksakt informasjon om hvorfor den ikke virker på tidligere versjoner.

Lenke til kommentar

svar til "slangen":

jeg har hatt et "point of wiev"geforce 2 mx 400 32 mb

var ikke helt fornøyd med det..kjøpte så hercules som jeg nevnte lenger opp..men det var det feil på..

 

har vel muligens hatt litt u-flaks med de to korta-for det skal jo være rimelig bra kort til sitt bruk..

jeg regner med at jeg går for gainward sitt kort..

en kamerat av meg kjøpte point of wiev fra databutikken-et 64 mb..ikke bra det heller..så f...vet..

Lenke til kommentar

Abit AGO Siluro Geforce3 Ti200 64 MB DDR. Fås hos komplett.no for 2308 kr. Hørt det skal skåre sinnsykt på benchmark tester.

 

Noen andre som kjenner til dette kortet?

 

Hvordan er Abit AGP Siluro Geforce 2 MX-400 64MB. Koster 879 kr? Noen som vet om noen tester på begge kortene. Har bare hørt at begge skal være bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...