partat12 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Når jeg skal spille cs så funker ikke noen av knappene på tastaturet..... Når jeg går på options også keyboard i menyen så er det helt blankt... altså det går ikke ann å endre på noe.... anyone??
Jooakim Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Installere CS på nytt? Last ned CPL GUI 3, før du re-installerer....
Moltrez Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Har noen andre vært på din maskin? Kanskje de har tuklet med configen din på en eller annen måte. Prøvd og lastet ned en ny config? Går ut ifra at du har prøvd med en restart av Steam. Og evt. maskinen. Steam er ikke det mest stabile programmet iallefall. Har aldri vært borti dette problemet før, så hvis jeg er helt på bærtur på noe her, så beklager jeg Du kan jo alltids installere Steam på nytt hvis du ikke får fikset det. Tar ikke lange tiden det
A.J Green Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Endre to default... Burde ikke være rakettforskning det der. For øvrig morsomt at du har akkurat samme problem som Ole-Martin her. Endret 24. november 2005 av Lord^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå