Gå til innhold

Hva foregår midt i Duskwood?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en tur inn i fjellrekken midt i Duskwood og møtte en heller større drage der som jeg ikke ønsket å stifte bekjentskap med.Samt at jeg observerte noe som kunne minne om en portal elns der.

Har og lesdt at noen mener at det lages en portal for et nytt sted der, så er det derfor noen her som kan uttdype hva de bygningene der eventuelt er for, samt hva dragen gjør der? :hmm:

Dragen passer liksom ikke helt inn til nivået på resten av vesene i Duskwood.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har og vore der. Men då var det ingen drage der, ingen mobs i heile tatt. Gjekk fram til portalen, gjekk inn i og ingenting skjedde seff:p

Vi får vel bere vente og sjå..

Det er vel gjerne 3 veker siden eg var der.

Skrevet
portalen er for å gå inn i outland senere tror jeg det var, i BC

5195126[/snapback]

Helt feil. Portalen i duskwood er ikke til outland. Portalen til outland er i Blasted lands.

Denne portalen er vel til Emerald Dream eller noe.

Skrevet

hadde iallefall passet med ED portal der, med tanke på at omgivelsene plutselig blir night elf theme... passer ikke til en helvetesportal iallefall ;)

Skrevet

Jeg var der lenge før de dragene kom, og ble skuffa når jeg og noen andre hoppa inn i portalen og det eneste som skjedde var at du hoppe igjennom :tease:

og nei! du vil ikke bestifte no bekjentskap med den dragen, jeg er lvl 40 paladin med rundt 3000 armor og den denga meg på 2 slag, og når den slår deg flyyyr du :tease:

Mvh kandalf :)

Skrevet

Æsj, jeg tenkte jeg skulle besøke dragen med min lvl 47 warrior bare for syns skyld, men så var den ikke der :(

Det store lore-spørsmålet er hvorfor det stedet eksisterer midt i mørkeskogen (muligens nattalvenes "magi" eller kraft e.l.?) og hvorfor ingen av menneskestyrkene har viet den mer oppmerksomhet.

Skrevet (endret)

Det er 4 emerald dream portaler i azeroth.

I patch 1.8 ble det implementert 1 ny drage ved hver av portalene.

Dette er end-game raid encounters for lvl 60s.....

edit: lol, ikke 4 i duskwood :p

Endret av Omar
Skrevet

Det er en av 4 drager som spawner random rundt i Azeroth.

(Duskwood - Hinterlands - Feralas - Ashenvale)

Den hardeste av disse skal være Lethon..

Har selv vært med på å ta ned Emeriss, Ysondre og Taerar, disse var ganske vansklige, og jeg tør ikke å se for meg et konkurerende horde raid ved siden av vårt.

Det var en bug tidlig i releasen av 1.8 der man kunne drepe emeriss med Shadow Reflector cap(engineering head), fordi emeriss gjør en debuff som tar 100% av hpen din over 10 sekunder..(På hver 25%)

Portalene skal vistnok være til emerald dream..

Skrevet
Hva er den store dragen i Blasted Lands da? Så en igår like utenfor portalområdet. Den så sint ut  :cry:

5197392[/snapback]

Lawl

Det er "Teremus the devourer"

Han er den værste nooben. Hører rykter om at han har blitt 2manna av en warrior+druid.

Skrevet
Hva er den store dragen i Blasted Lands da? Så en igår like utenfor portalområdet. Den så sint ut  :cry:

5197392[/snapback]

Lawl

Det er "Teremus the devourer"

Han er den værste nooben. Hører rykter om at han har blitt 2manna av en warrior+druid.

5198593[/snapback]

Joda, jeg (priest) og en warrior i guilden har tatt han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...