Gå til innhold

TES: hva er dine planer for din oblivionkarakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så klart det må bli noe pil og bue. Noen monstre som ser så skumle ut så det blir bedre å og drepe dem med en pil laangt laangt unna.. hehe..

Off topic: Er tilogmed redd resident evil serien jeg... :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så klart det må bli noe pil og bue. Noen monstre som ser så skumle ut så det blir bedre å og drepe dem med en pil laangt laangt unna.. hehe..

Off topic: Er tilogmed redd resident evil serien jeg...  :blush:

5202077[/snapback]

Hehe. Var litt smånervøs nede i ruinene før. Lever meg litt for godt inn i spillet. Senest i dag klarte jeg å hoppe i stolen når det var uvær og kom et lyn ...

Skrevet

ahh jah! Eller når disse helvetes fugla kom, noe ganger hørte du de ikke før de hakka deg i hue.. *uuuuhuu*

åå hvor er morrowind cd'ene min??

Skrevet
må vel være ærlig og si at jeg aldri kom meg gjennom morrowind, men jeg tror at oblivion er litt mer engasjerende.

tror dere forresten at den figuran han bruker i videoene er maxa ut på alt? eller er det sånn at det ikke krever ukevis med rottejakt for å kunne få anstendig resultat med bue..

5192113[/snapback]

I OB er et treff et treff...skillen avgjør hvor my dmg du gjør og greier. Med bue har det vel også hvor langt du skyter.

Skrevet
Så det har ikke noe å si om du treffer en hort i huet eller beinet?

5205310[/snapback]

Det stemmer. et treff er et treff. Antakelig er det nok et kritisk treff mulighet. det tror jeg er bekreftet.

Treffer du med bue regnes damage ut fra skill, styrke, type pil/bue..++

Skrevet (endret)

Eller bare løpe naken rundt i den vakre naturen med Caius Cosades og leke med hjorten :!:

Og røyke skooma. :cool:

Endret av Drizt
Skrevet

kan prøve å runne spillet som pasifist. ikke drepe noen eller noe bare leve av blomster, og altdi snike seg rund uten å drepe(tror det er en umulig ting) men hadde vært gøy å se hvor langt man kom før man måtte drepe noen...

Skrevet
kan prøve å runne spillet som pasifist. ikke drepe noen eller noe bare leve av blomster, og altdi snike seg rund uten å drepe(tror det er en umulig ting) men hadde vært gøy å se hvor langt man kom før man måtte drepe noen...

5214756[/snapback]

Regner med at det i hvert fall stopper i slutten av mainquesten. Og da kan det være greit å ha trent seg litt på forhånd. ;)

Skrevet

Første karakter blir nok en reintroduksjon av min første fra Morrowind

Hruggek Axehand, en Nord med en småsykelig kjærlighet for (singlehand) økser.

Hruggek er en barbar med lite respekt for sivilisasjonen så han går også ofte rundt å stjeler, tipper jeg lager min egen barbar klasse med mindre standard klassen kommer med stealth, som virker meget interessang.

Ellers har jeg ennå ikke prøvd en av dyrerasene, så kanskje jeg tar det som andre karakter...?

Skrevet

Føler egentlig for å fortsette der jeg slapp i Morrowind, med en stokk dum orc som denger det meste med de største øksene (two-handed), men kunne vært stas å teste noe nytt. Dersom det igjen blir muligheter for å være imperial-ridder, så faller muligens valget på en slik. Magi har jeg ikke vurdert ennå.

Skrevet
sensei med mindre jeg er helt borte fra det jeg lærte i ninjutsu. er vel læremester.. eller noe i den duren

hadde nesten rett. :blush:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sensei

5276840[/snapback]

Kult.

Tengte bare på at i Shenmue sier de Hasuki Sensei (Hasuki er etternavnet), men det kan jo være for det at det er noen av di rikeste eller noe slikt der de bor.

Skrevet
Må jo såklart lage meg en stealth basert character når det kommer et nytt stealth system. Med illusion som et av majorskillene.

5276909[/snapback]

Tror det kan bli fett ja :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...