Myou Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Hei. Jeg har et problem...!! Jeg gjorde noen filer på pcèn private.. nå får jeg dem ikke til å bli "ikke private". dette gjorde jeg på brukerkontoer, når jeg skulle sette inn passord på brukernavnet så sto det til slutt at jeg kunne gjøre filene mine private så...... >Håper på svar På forhånd, takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Er du administrator på pcen? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 21. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Jepp. Men jeg har et spørsmål til. er det sånn at når du prøver å gå inn på en privat fil, så får du en blå skjerm og det står at noe gikk galt og datamaskinen restarter! ?? Merkelig.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Hvorfor må alle på død og liv folk kryptere og gjøre filene sine private egentlig. Det viser seg gang på gang her at folk prøver på noe de ikke har peil på også går det til den visse plassen. Skjønner ikke at folk gidder å leke seg med så sensetiv data som de har og gjør de private. Huff. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg