Gå til innhold

Spørsmål om Coppermine fotoalbum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du legger til i pages -> bildegalleri.php:

 

<?php include "alfhenning.com/coppermine/index.php"; ?>
#eller coppermine eller coppermine/index.php osvosv

 

Det kan være du må konfigurere coppermine litt... gjøre det litt mindre og kompakt i og med at wp-siden ikke er så schwær.

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd WP, men hvis det er mulig å "hardkode" den absolutte linken til noe annet så burde det ikke være et problem. Se om du finner noe slikt i kontrollpanelet til WP.

 

Edit: Det er ikke nødvendig å ha PHP i den linken, det er vel bare for egen skyld, så du kan prøve med

<? include "alfhenning.com/coppermine/index.php"; ?>

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Med hardkoding, så mener jeg at det du som fysisk skriver adressen som den knappen skal vise til, ikke at WordPress generer linken selv. Hvis det er en slik mulighet så vil det være i kontrollpanelet til wordpress.

 

Edit: Det med at tegnet flytter seg er helt sikkert fordi Wordpress ikke støtter php i artikkler, men du kan jo prøve

 

<<? include "alfhenning.com/coppermine/index.php"; ?>

 

selvom det er helt ulogisk at det skal fungere.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Hmm, hva om du lager en egen template (ser du har et valg der) Så kopierer du den vanlige templaten, og legger til <? include "alfhenning.com/coppermine/index.php"; ?> under eller over koden som skriver ut artikkelen. Så velger du den nye templaten i wordpress til bildegalleri siden. (er ikke sikker om det er så enkelt siden jeg aldri har vært borti wordpress selv, men det er verdt et forsøk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...