Gå til innhold

Lage musikk med pc ved hjelp av FL-Studio


peace2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting. Noen av dere nevner vst instruments , er det gratis å laste ned det? ( Jeg har ikke brukt/lastet det ned før )

vet dere om gode samples som dere har testa med FL eller slike programmer? gjerne techno og trance ;) begynnerå bli lei av dem jeg har på fl ..

post lenker da :D

Lenke til kommentar

Det hørtes bra ut :) .. gleder meg til å komme hjem å teste dem :D ,, men lurer på om du vet om techno / trance vst du har prøvd som er gratis? :) takk for lenkene ;)

Lenke til kommentar
Jeg pleier ikke å lage techno og trance, men det er noen gode synther her og der. Bare å prøve seg fram! :)

5865298[/snapback]

Jeg har prøvd noen av dem , noen av dem inneholdte trojanere, er litt skummelt å være på jakt etter vst pluggins :( ..

 

Lurer på om fl- 6 har kommet jeg, blir det mer instrumenter der enn det er på 5-rn ?

Endret av xox
Lenke til kommentar
Trojanere? Fy da. Har heldigvis ikke opplevd det, men det hørtes ikke bra ut. Heldigvis har jeg Hypersonic 2 nå, med det meste av det jeg trenger :)

5895596[/snapback]

Trojanere er ikke i selve programmet FL-studio da, så det har ikke noe om du bruker FL-Studio eller ikke. Men dem ble oppdaget på selve filene jeg lastet ned (vst-pluins), jeg har heldigvis nod32 nå , og han oppdager det meste :)

Endret av xox
Lenke til kommentar
Trojanere? Fy da. Har heldigvis ikke opplevd det, men det hørtes ikke bra ut. Heldigvis har jeg Hypersonic 2 nå, med det meste av det jeg trenger :)

5895596[/snapback]

Trojanere er ikke i selve programmet FL-studio da, så det har ikke noe om du bruker FL-Studio eller ikke. Men dem ble oppdaget på selve filene jeg lastet ned (vst-pluins), jeg har heldigvis nod32 nå , og han oppdager det meste :)

5898574[/snapback]

 

Jeg skjønte at du mente vstier, ettersom du jo sa det ;)

 

Hypersonic 2 er en kraftig vsti som har hundrevis av instrumenter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...