Gå til innhold

Recovery, noen tips? Mista massse


Anbefalte innlegg

Mista masse stuff, pga formatering, alt fra bilder til filmer på 300-400MB, skulle veldig gjerne hatt dette tilbake.

 

 

Og på den andre disken min har alt vrengt seg etter HK bytte, noen filmer har klipp av andre inni seg, og noen mp3 har lyden av filmer og slikt. Som om alle videoene og mp3 har mutert sammen, åssen kan dette skje? Og kan det fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GetDataback er bra. Har brukt det med hell selv. Du må ha en extra disk å legge filene på.

5170336[/snapback]

 

 

 

Prøvde det nå ja, og fant masse av det tapte..men det er jo så dyrt å få key på det for å kopiere filene, er det ikke noe som er litt billigere? har ikke så mye penger for tiden:(

Lenke til kommentar

Jeg hadde absolutt gått for getdataback. Det er absolutt verdt pengene. Dersom du tenker på at firma som IBAS skal ha tusenvis av kroner for å hente tilbake data fra en ødelagt disk.

 

Jeg har selv brukt programmet med stort hell. Jeg hadde en disk som krasja pga. fysisk skade på lesehode. Den dukka ikke lenger opp i windows og lagde masse rare lyder.

 

Getdataback greide å finne disken og jeg greide å få ut alt som var på disken, hele 160Gb, og alt var intakt.

 

thumbs up for Getdataback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...