Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I mellom tiden-

Fantastisk kort, eneste jeg trenger nå er 1 uke juleferie :dribble::)

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp :D

Men guuuuud å det kjører spill på 1600 *1200 - kommer med noen screen shots straks

Endret av simalarion
Skrevet

Bare for å korte ned ventetiden litterann:

Hvilken CPU ville du kombinert med Geforce GTX 512 Mb når hovedmålet er ytelse i spill som nettopp har kommet ut?

Skrevet
Bare for å korte ned ventetiden litterann:

Hvilken CPU ville du kombinert med Geforce GTX 512 Mb når hovedmålet er ytelse i spill som nettopp har kommet ut?

5164519[/snapback]

Per dags dato er jo AMD Athlon 64 FX-57 den absolutt beste spill-prosessoren. Men herligheten koster på en måte mer en den yter. Kjøp heller en 4000+ med god kjøling og overklokk litt=)

Skrevet
I mellom tiden-

Fantastisk kort, eneste jeg trenger nå er 1 uke juleferie  :dribble:  :)

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp  :D

Men guuuuud å det kjører spill på 1600 *1200 - kommer med noen screen shots straks

5164488[/snapback]

du må prøve og overklokke cpu litt? hadde vært arti og se hva forandringen ble :yes:

Skrevet
I mellom tiden-

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp  :D

5164488[/snapback]

heftig! gleder meg til de screenshotsene! :dribble:

Skrevet
I mellom tiden-

5164488[/snapback]

Fy søren! Så lang tid gikk det før 3dmark05 ble CPU begrensa... Husker fortsatt for ikke mer enn to år sia da jeg sleit meg over 7000 marks i 2003 versjonen med 9800XT kortet mitt.... Syk utvikling på skjermkortfronten i det siste!

Skrevet (endret)

oh my lord fikk orgasme, denne grafikken (maks absolutt alt på 1600*1200) på 60 til 70fps

er bombe sikker på at den karen ikke så så j..... ekte ut med mitt gammle 7800gtx :dribble:

Edit: ser nå at min overgang fra bmp til dårligere jpg har ødlagt litt av aa - af, men det får bare være

Endret av simalarion
Skrevet

Fy faen HL2 Lost Coast har en syk grafikk! Har selv prøvd det, med alt på max og 1024x768, men måtte dessverre nøye meg med 5FPS :p

Snart på tide å bytte ut min gamle gode venn.

Skrevet

Bildene ser jo ganske ekte ut, helt til du ser øynene... Ikke noen spillmotor jeg har sett som klarer og rendre øyner skikkelig... Men det er jo en liten detalj da :p

Skrevet (endret)

Her fra Most wanted med det spillet ser jo likt ut på alle pcer omtrent, bra ser det ut i alle fall.

Edit: glemte det viktiste- lå også her jevnt over 60fps

Nå skall f.e.a.r testes (lettere å si om jeg merker forkjell da for det har jeg runnet,fps testen først)

Endret av simalarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...