Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for svar!

 

Jeg hadde ikke dette problemet med noen spill, heller ikke bf2.

men nå i kveld klikka det helt sånn som du ser, det holdt på i ca 10-15 min fra og til uten å gi seg. jeg gikk rett ut i windows og leste av 53grader. har ikke testet noen andre spill enda...

 

53 grader er da ikke så varmt for dette kortet?

5656176[/snapback]

 

Det der har jeg å fra tid til annen...... Alt+tab ut på skrive bordet og gå inn i spillet igjenn er problemet løst :D . Kommet frem til at det er en bug i spillet. Sørg for å ha siste driver installert . Tipper det forandrer seg etter som hvor du snur deg i spillet? Hvite prikker for varm GPU og spikes for varm ram eller hardt overklokket ram (Det gjelder ikke deg)

Lykke til med spillinga :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ut som 7900gtx selger bra av det jeg kan se på webshopper, siden kortet er så å si identisk med 1900xtx så beholder meg Ati kortet til neste rundet.

 

Nå blir det jo en stund til neste rundet topp kort kommer, vi må faktisk vente til høsten igjen noe som er utrolig lang tid i forhold til det vi er vant til fra i fjor (og starten av dette året).

 

Noen som har bestilt seg 7900gtx? evnt 7900gtx sli??

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ser ut som 7900gtx selger bra av det jeg kan se på webshopper, siden kortet er så å si identisk med 1900xtx så beholder meg Ati kortet til neste rundet.

 

Nå blir det jo en stund til neste rundet topp kort kommer, vi må faktisk vente til høsten igjen noe som er utrolig lang tid i forhold til det vi er vant til fra i fjor (og starten av dette året).

 

Noen som har bestilt seg 7900gtx? evnt 7900gtx sli??

5739535[/snapback]

 

Jeg er nok bare en av mange som har bestillt dette i SLI.

 

Men det er jo godt å vite at dette egentlig var et perfekt tidspunkt å kjøpe PC på da...

 

Siden det er så lenge til det kommmer noe som er bedre altså...

Endret av HeAtHeN
Lenke til kommentar
Ser ut som 7900gtx selger bra av det jeg kan se på webshopper, siden kortet er så å si identisk med 1900xtx så beholder meg Ati kortet til neste rundet.

 

Nå blir det jo en stund til neste rundet topp kort kommer, vi må faktisk vente til høsten igjen noe som er utrolig lang tid i forhold til det vi er vant til fra i fjor (og starten av dette året).

 

Noen som har bestilt seg 7900gtx? evnt 7900gtx sli??

5739535[/snapback]

Ja jeg har bestilt XFX GeForce 7900GTX 512MB GDDR3 XXX 700/1800, tror ikke det er nødvendelig med 2 stker?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det mange av dere som fremdeles sitter med XFX 7800GTX 512MB kortet, eller ble det bytta ut til fordel for X1900XT / 7900GTX?

 

Har ikke hjerte til å selge mitt XXX kort, så jeg leter etter et identisk for å kjøre i SLI - med mindre noen kan bekrefte at kjøleløsningen på 7900GTX kortene er like støysvake som dette..

 

Tar gjerne i mot tips angående SLI, er dette veien å gå - eller bør jeg selge det og svi av 9k på to 7900GTX kort?

Lenke til kommentar

7900gtx er enda mer stillegående enn 7800gtx 512mb :) . Samme kjøler, men 7900gtx produserer mindre varme.

 

Jeg sitter med 7800gtx 512mb. Jeg kjøpte det brukt for ikke så veldig lenge siden, da det kostet meg en 200kr å bytte fra x1800xt. Når du allerede har et 7800gtx, så ville jeg kjøpt et til brukt, det blir mye billigere og nesten like bra(mangler litt da :p )

Lenke til kommentar
Når du allerede har et 7800gtx, så ville jeg kjøpt et til brukt, det blir mye billigere og nesten like bra(mangler litt da :p )

6475122[/snapback]

 

Det er akkurat hva jeg selv ønsker. Så hadde jeg vært så heldig å finne et brukt kort ville det vært perfekt.

 

Sir Eatsalot tipset meg her om dagen at Multicom har inne 2 stykker POV 7800GTX 512MB men prisen var vel stiv - så jeg sendte dem en mail for å få den verifisert. Synd de skal være så trege til å svare..

Endret av Cluster1
Lenke til kommentar
Når du allerede har et 7800gtx, så ville jeg kjøpt et til brukt, det blir mye billigere og nesten like bra(mangler litt da :p )

6475122[/snapback]

 

Det er akkurat hva jeg selv ønsker. Så hadde jeg vært så heldig å finne et brukt kort ville det vært perfekt.

 

Sir Eatsalot tipset meg her om dagen at Multicom har inne 2 stykker POV 7800GTX 512MB men prisen var vel stiv - så jeg sendte dem en mail for å få den verifisert. Synd de skal være så trege til å svare..

6476117[/snapback]

 

4600kr for et nytt 7800gtx 512 er ran :p . Jeg kjøpte mitt pent brukte xfx kort(ikke xxx dog, men det kan jo flashes uten problem til xxx ;) ) for 2500kr inkl. frakt for en drøy måned siden. Jeg ser også at du har lagt ut annonse på bruktmarkedet :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...