Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har alleredet vært mellom det, de solgte forøvrig et enda billigere kort på databutikken i dag, 512 pov til 5370kr -

 

Les første siden.

 

Edit: for si det igjen, det føles på ingen måte kjipt, nå er det bare å komme seg i seng å få hentet kortet. XfX kortene er dyre - komplett er dyre (men genial service) så da blir det noe dyrere.

 

Har brukt databutikken mye i det siste forøvrig, genialt billig skjermkort der.

 

Dette var det noen på forumet som skaffet seg, for bare gratulere med et godt kjøp :thumbup:

 

Edit : :D bare oppdateringen som var sen - henter den i lunsjen :w00t:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Til dere som "kjøpte 7800gtx xxx xfx", og betalte over 6000kr, og allerede har fått det sendt i posten: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=GWP7800GTX512.

 

KJIP!

5160610[/snapback]

 

 

Nei det ekke kjipt... jeg har mine to kort i på benken jeg nå med høyere klokke frekvens enn det kortet der :tease:

og en annen ting: Lagerstatus: Ubekreftet :dribble:

 

By the way kjølerene er helt sinnsyke svære og kortet er drit tungt.

De skulle solgt uten kjøleren for oss som har vannkjøling og slått ned på prisen med et laken :ohmy:

 

Vell skal bygge jeg nå :D

Endret av Nightmare[NAF]
Lenke til kommentar
Til dere som "kjøpte 7800gtx xxx xfx", og betalte over 6000kr, og allerede har fått det sendt i posten: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=GWP7800GTX512.

 

KJIP!

5160610[/snapback]

 

Kjipt og kjipt, dette er jo noe alle oppegående kjøpere er klar over. Man betaler for å være tidlig ute. Det får være opp til hver enkelt å vurdere hva man ønsker å betale for å være blant de første. :ermm:

Lenke til kommentar

Nei det ekke kjipt... jeg har mine to kort i på benken jeg nå med høyere klokke frekvens enn det kortet der    :tease:

og en annen ting: Lagerstatus: Ubekreftet  :dribble:

 

By the way kjølerene er helt sinnsyke svære og kortet er drit tungt.

De skulle solgt uten kjøleren for oss som har vannkjøling og slått ned på prisen med et laken  :ohmy:

 

Vell skal bygge jeg nå  :D

5161844[/snapback]

 

Jeg regner med at det kommer noen bilder og litt tester av kortet. XFX GTX 512mb ganger 2 :dribble:

 

Klarer det å kjøre cs med 100fps? :hmm: :!:

Lenke til kommentar
,16/11-2005 : 12:39]

Nei det ekke kjipt... jeg har mine to kort i på benken jeg nå med høyere klokke frekvens enn det kortet der    :tease:

og en annen ting: Lagerstatus: Ubekreftet   :dribble:

 

By the way kjølerene er helt sinnsyke svære og kortet er drit tungt.

De skulle solgt uten kjøleren for oss som har vannkjøling og slått ned på prisen med et laken  :ohmy:

 

Vell skal bygge jeg nå  :D

5161844[/snapback]

 

Jeg regner med at det kommer noen bilder og litt tester av kortet. XFX GTX 512mb ganger 2 :dribble:

 

Klarer det å kjøre cs med 100fps? :hmm: :!:

5161987[/snapback]

 

Nå skal det vell bli kaldt i hel*** før NightMare starter CS ;)

 

Men han skal jo knuse mine 3dmark scorer så du får nok endel tall utover kvelden. Jeg har leda over han 1 år nesten nå, så nå skal han ta igjen. Men for en pris det ble ;)

Lenke til kommentar

Ok nå er ingenting overklokket på pcen, gjør det etter dette

 

3500+ amd 64 vennice

2gb 3200

diamond

xfx 7800gtx 512

 

05

9340

 

03

20920

 

:thumbup:

 

edit:Kan vi ikke slutte å mase om penger da? jeg har brukt så mye penger på data siden amiga 500, vi har det som hobby. Skulle man gå rundt å kjefte på alle som har dyre hobbyer må du starte å spise fjordlands(har du mye å gjøre, ja), tenk på de som driver med veteran biler der kan du snakke pengesluk der

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...