Gå til innhold

Litt info om de nye 7800GTX kortene med 512MB ram

Anbefalte innlegg

Skrevet
Faen så sexy hobby det må være å prøve og ta verdens rekorder! :D

5185992[/snapback]

Ikke bare det, han gjør det hjemme, uten å kaste tunge ting over lange lengder! :dribble:

Dette er rått stoolman, dette SKAL jeg følge med på! Oh my fucking god! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg overklokker skjermkortet mitt så trykker jeg apply for å få det til å lagres... så lukker jeg vinduet som overklokkinga er i.. så åpner jeg det igjen å da er det på defaults igjen!! >_<... hvordan fikser jeg så det lagrer seg??

Skrevet
Nåvel... Sexy er det vel kanskje ikke? "Hei, skal du være med hjem og se på overklokken min?" ;) Men for all del, for de med interesse for det er det jo knall kult!

Hadde blitt med jeg ja! :tease:

5186037[/snapback]

Er vel ikke sikkert at klokken varer mer enn 30sek :!: Men Rå hobby er det, serlig for "vi" som liker å tyne mest av alt!

5186709[/snapback]

Orgasme x 30sek :)

Skrevet
når jeg overklokker skjermkortet mitt så trykker jeg apply for å få det til å lagres... så lukker jeg vinduet som overklokkinga er i.. så åpner jeg det igjen å da er det på defaults igjen!! >_<... hvordan fikser jeg så det lagrer seg??

5205298[/snapback]

går ut i fra at du bruker coolbits (skjermkortegenskaper) for å overklokke. du bør aktivere "use this at startup" (eller noe i den duren)

Skrevet
jeg bruker den derre "use this at startup" men fremdeles faller den tilbake!

5206666[/snapback]

Hvilket kort? Er ATI overdrive aktivert?

5210343[/snapback]

ATI Radeon 9550 128mb ... bruker ATI tray tools... overdrive?... hvor står det?:p

Skrevet

Dette er rått, Stoolman.

Husker akkuratt hvor rått det var, da jeg passerte 5000 i 3DMark2001SE med et GeForce2 MX400! Begynner å bli noen år siden ja :)

Skrevet (endret)

Humma Humma"! :dribble:

----------------

PC: Gigabyte K8NXP-SLI - AMD Athlon 64 X2 4400+ - 2x OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX - Gigabyte GeForce 7800 GTX 256 MB PCIe - Razer Diamondback Precision med fUnc sUrface 1030 - 730GB HDD

Endret av spiro69
Skrevet

ja, dette er noe jeg liker! :dribble: skulle gjerne ha prøvd litt selv(med pentium M), men alt går til den nye pc'n. . . :cry: men jeg får jo VapoChill LS, så kanskje jeg prøver "litt" med optyen ;)

Skrevet

Fytte rakkern dette er rått! jeg regner med at d er en dyr hobby og?!

hehe, jeg er ikke helt opptatert på wr, men er det lenge igjen nå?

Godt jobbet!

Skrevet

Har ikke sitt detta før nå, sløv som jeg er. :) Grattis med pent resultat stoolman, lenge til du får maskinen opp igjen?

Hva har du gjort med dama di som gjør at du får benche inne nå? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...