Gå til innhold

Server med aktiv 10-19 WSG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fåretrekker heller å være i WSG i lvl 20-29, for da har man flere skills og forskjellen er ikke så stor som fra en lvl 10 til 19.

 

Spilte en del i wsg med warlocken min fra 20-29. Jeg herjet vildt på lvl 28-29. Kom vær eneste gang øverst på killingblow lista. Det eneste som iriterte var at jeg konstant ble backstaba av rogues sant det kom en eller to huntere gåendes. Men jeg liker meg faktisk mye bedre i de lvlen i battelground enn som lvl 60 :) .

 

Har ikke spilt ennu i battlegrunds mellom lvl 10-19 ennu, så jeg hvet ikke hvor mye de er oppe på Stormreaver/Haumarush

Lenke til kommentar
haha, det er digg å være level 10 å dra rundt i battlegrounds. det gir et helt annet pvp askpekt og kampene er som ofte mye lengre. ingen rogues som oneshotter deg, ingen shamans som kiter deg med gud-vet-hva-totems og ingen fire mages med 5000dmg crit-comboer :)

5151376[/snapback]

Du glemte hunters med 3,5k comboer :D

 

Aimed shot + Multi shot :love:

Lenke til kommentar
haha, det er digg å være level 10 å dra rundt i battlegrounds. det gir et helt annet pvp askpekt og kampene er som ofte mye lengre. ingen rogues som oneshotter deg, ingen shamans som kiter deg med gud-vet-hva-totems og ingen fire mages med 5000dmg crit-comboer :)

5151376[/snapback]

 

Nåja. På lvl19 har rogues fått Ambush, og er den twinket, kan du regne med at han/hun har Assassin's blade og en del andre blå saker. Tar ikke lang tid å knerte en cloth-bruker med noe sånt.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
haha, det er digg å være level 10 å dra rundt i battlegrounds. det gir et helt annet pvp askpekt og kampene er som ofte mye lengre. ingen rogues som oneshotter deg, ingen shamans som kiter deg med gud-vet-hva-totems og ingen fire mages med 5000dmg crit-comboer :)

5151376[/snapback]

Du glemte hunters med 3,5k comboer :D

 

Aimed shot + Multi shot :love:

5151414[/snapback]

 

Haha, det er gøy. Kan jo fort snakke ~4.3k om man får inn en autoshot crit og :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...