Gå til innhold

Hvilket program er best til videoredigering?

KristianF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa vil legge filmer han har på digitalkameraet sitt på DVD plater, så han kan se det på DVD spilleren i stua, men han er litt usikker på hva som er et veldig bra program.

Det må være mulig å legge til mange tøffe / fine effekter o.l., og bra til å dele opp / sortere / fikse på filmen(e).

Han har en demo versjon av et program som heter Magix PhotoStory, og vurderer å skaffe seg fullversjon av det.

Men er det noen programmer som er bedre, så hadde det vært kjekt å fått vite det. :)

Har hørt Pinnacle skal være bra.

Hvordan er det sammenligna?

Alle tips er bra tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan kanskje ta ein tur innom Guiden til redigeringsprogram, link finn du i signaturen min.

Elles er Pinnacle ein softwareprodusent, ikkje eit program. Dei lager t.d. eit av dei mest populære redigeringsprogramma i Noreg: Studio, som no er i versjon 10. Tidlegare versjonar har fått mange klagar på grunn av ustabilitet, men har ikkje høyrd noko om v.10 so langt..

Men Pinnacle Studio 10, som alle dei andre programma du finn i den tråden eg linka til, er berekna for slikt som er filma med eit digitalt videokamera, ikkje eit stillbiletekamera. (Som eg reknar med det er faren din har...) Om det var eit slikt redigeringsprogram du ville ha, so trur eg Adobe Premiere Elements kan vere eit godt val.

Forskjellen er hovudsakleg oppløysninga: Det faren din filmer har truleg mykje lågar oppløysning enn eit videokamera (som har 720*576), og om ein skal fylle heile skjermen med det, vil kvaliteten verte litt dårlegare.

Endret av incanus
Skrevet

Hei.

Vil bare advare deg her.

Har selv Pinnacle Studios 9 og det var dessverre 950 kroner i dass. Grunnen er at det er et velkjent problem at Pinnacle Studios har problemer med enkelte maskiner.

Det går likevel ann for meg å lage et lite verk, men med alle problemene med det, har jeg egentlig gitt det opp.

Jeg vet ingenting om hvilke PC'er Pinnacle ikke er samarbeidsvillige med, og det vet jeg ikke om andre vet heller, men den har hvertfall problemer med noen PCer.

Ville bare gjøre deg oppmerksom på det. ( I tillegg syns jeg det er litt dårlig at man i Pinnacle Studios ikke kan legge til baklengseffekt... )

TSP :)

Skrevet

Utan at eg veit so veldig mykje om Studio-serien, so vil eg tru ein kan få like mykje ut av eit gratis program som Avid FreeDV. Greit nok, det er ikkje like intuitivt, og det har kanskje heller ikkje like mange "morsomme" effektar, men flesteparten av dei effektane er det ikkje noko vits i å bruke uansett... Den største ulempa med FreeDV er at ein ikkje kan brenne DVDar direkte frå programmet (om ein kan eksportere til MPEG2 veit eg ikkje, men eg trur ikkje det...).

Om eg ikkje tek heilt feil, so meiner eg å ha lest at Plus-utgåva av Studio 9 kan spele klipp baklengs. Studio 10 skal eg ikkje uttale meg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...