Gå til innhold

Battlefield 2, problemer ved spilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele begynte i morges da jeg bestemte meg for å spille litt battlefield 2. Alt gikk såre bra, til etter jeg hadde spist frokost. Da begynte problemene. Jeg klarte å logge på, gå inn på brett, men der førs spillet seg. Dvs at jeg ikke kunne bruke musen. Etter å ha prøvd på flere maskiner, og fått samme problem prøvde jeg min bro sin konto. Etter en stund virket den uten problemer(Utrolig irriterende...). Så nå virker kun min bror sin, etter den hadde lignende problemer før i dag...

Noen som har peiling på hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<diffust svar>

Det er kontoen din som har hengt seg, gå inn på innstillinger og trykk reset to default, husker ikke helt hvor knappen er. Om ikke det hjelper så må du slette kontoen fra disken og retrieve den igjen, Fungererte perfekt for meg, men så husker jeg ikke hva kontofilen heter... men har kanskje ledet deg på rett spor, finnes mange tråder om problemet på diverse forum, kanskje også her, søk litt rundt

</diffust svar

Skrevet

Det samme har skjedd meg også for noen dager siden, fikset det med å starte Bf2/log in/ gå til options/ controller og reset til default. Da skal musen og tastaturet kunne brukes igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...