stinger82 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Har gått å sikklet i flere uker nå etter å få spillt det nye Need For Speed spillet, Most Wated.. Og lykken var ikke liten idag, da jeg så at en demo var lagt ut av spillet. Henta kaffen og baka meg en skikkelig pris mens jeg ventet på at demoen skulle bli ferdig nedlastet, og påfølgenede innstalert.. Men lykken snudde brått da jeg gikk inn på Video Settings og så at den høyeste oppløsningen jeg kunne spille med var 1280x1024. Syns rett og slett det er skammelig av EA at de enda ikke klarer og lage spill med widescreen støtte. Edit: problem solved Endret 12. november 2005 av stinger82
Tahiro Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Er ikke akkurat mange spill med Widescreen da og er ikke særlig mye marked for det akkurat. Skjønner fremdeles ikke hvem som gidder å sitte med Widescreen på en PC hvor 90% av innholdet ikke kjører i widescreen. Har kanskje sett 1 eller 2 spill med det.
stinger82 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Haha, 1 eller 2 spill? Da har ikke du fulgt mye med skjønner jeg.. DENNE listen viser noa ganske annet
Vice Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nåh, var jo ikke så voldsomt mange som hadde native support for WS på den lista. Veldig mange måtte "hackes" for å få support. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor lista også inneholdt mange spill som ikke hadde support i det hele tatt? Skjønner egentlig at mange produsenter ikke setter dette så høyt på lista da det ikke er særlig med WS ennå.
stinger82 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Har du prøvd spillene du påstar ikke har det, med seneste patch?
Vice Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg påstår ingeting. Jeg kun refererer til listen du selv dro frem...
stinger82 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Problemet løste seg ved litt mixing og triksing. Kjører Most Wanted nå i perfekt widescreen@1680x1050 BTW: nyyyyydelig grafikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå