Gå til innhold

EA Games blir ikke bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har gått å sikklet i flere uker nå etter å få spillt det nye Need For Speed spillet, Most Wated.. Og lykken var ikke liten idag, da jeg så at en demo var lagt ut av spillet. Henta kaffen og baka meg en skikkelig pris mens jeg ventet på at demoen skulle bli ferdig nedlastet, og påfølgenede innstalert.. Men lykken snudde brått da jeg gikk inn på Video Settings og så at den høyeste oppløsningen jeg kunne spille med var 1280x1024. Syns rett og slett det er skammelig av EA at de enda ikke klarer og lage spill med widescreen støtte.

Edit: problem solved

Endret av stinger82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke akkurat mange spill med Widescreen da og er ikke særlig mye marked for det akkurat. Skjønner fremdeles ikke hvem som gidder å sitte med Widescreen på en PC hvor 90% av innholdet ikke kjører i widescreen.

Har kanskje sett 1 eller 2 spill med det.

Skrevet

Nåh, var jo ikke så voldsomt mange som hadde native support for WS på den lista. Veldig mange måtte "hackes" for å få support. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor lista også inneholdt mange spill som ikke hadde support i det hele tatt?

Skjønner egentlig at mange produsenter ikke setter dette så høyt på lista da det ikke er særlig med WS ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...