Gå til innhold

Post NFS: Most Wanted screenshots her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

her er noen screenscoots...

mercedesslrmclaren5mq.th.jpg

mercedesslrmclaren28iv.th.jpg

lamborghinimurcielago23qk.th.jpg

lamborghinimurcielago3eb.th.jpg

fordmustanggt0qa.th.jpg

fordmustanggt21hg.th.jpg

bmwm3gtr27tg.th.jpg

bmwm3gtr5uq.th.jpg

den kjappeste bilen på spillet er faktisk Lamborghini Murcielago hadde den oppe i 396km/t og Mercedes SLR McLaren 384km/t!

Endret av MuD
Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått murcielagoen opp i noe iver 350 enda, men det er fordi jeg mangler både ultimate engine, transmission og turbo :p Faen jeg brukte alle penga og bilene jeg hadde på å kjøpte Murcielago, også etterpå fant jeg ut at jeg ikke kunne kjøpe alle upgradesa :p Bommert.

Skrevet

Det hjalp ganske mye å få på ultimate engine+turbo :love: Fy faen, maken til intens politijakt har jeg ikke vært borti noen gang :D Heftig!!

post-41440-1132917029_thumb.jpgpost-41440-1132921264_thumb.jpg

Skrevet

Her er Puntoen min, den var mye kulere før men jeg måtte endre utseende en del da det ble litt mye snut etterhvert ;) Har også en Toyota Supra, en Mitsubishi Eclipse og en Mazda RX8 som jeg har vunnet av diverse folk.

post-53135-1132926332_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Håper ikke det bildet er ekte, da blir jeg ihvertfall skuffet over nfs.

Porsche i over 500km\t, tåpelig.

Edit: hvis det ikke er sånn "legge isammen hastigheten ved de forkjellige bomstasjonene løp" da.

Endret av Marius_EV
Skrevet
Håper ikke det bildet er ekte, da blir jeg ihvertfall skuffet over nfs.

Porsche i over 500km\t, tåpelig.

Edit: hvis det ikke er sånn "legge isammen hastigheten ved de forkjellige bomstasjonene løp" da.

5210552[/snapback]

Det er nok det så lenge han brukte over 2 min på løpet. Most Wanted var endelig litt mer Need 4 Speed igjen og ikke så mye "Underground YoYo bling'ho - Full fokus på styling".

Var kjekt å ha politiet tilbake, er jo det som er halve morro`a, men igjen så budre di kanskje hatt med drifting og show fra Underground serien, bare for å hatt mer å bidra med.

Har spillt noen timer, kommer ikke til å kvitte meg med Audi`en med det samme.

(Kjører så å si bare cleen-look, er ikke fan av plastikkvoldtekt/scoop/karbon vinge blingbling)

audia48bh.th.jpg

Skrevet

Her ser dere mine forsøk på å gjenskape Lamborghini`s racer biler i NFSMW :)

Lamborghini Murcielago RGT og Gallardo Gt3. Dette var det beste jeg fikk til med NFS sitt utvalg av styling.

post-87936-1133102013_thumb.jpg

post-87936-1133102079_thumb.jpg

post-87936-1133102182_thumb.jpg

post-87936-1133102232_thumb.jpg

Skrevet

Bare jeg som savner mulighet til å legge til noen synsikk fete potter på bilen i MW eller? :dribble: Samt både front og baklykter. Blir liksom ikke det samme som i Underground serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...