Gå til innhold

Historien bak dette bildet...


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er TG ja, men husker ikke historien.

Noe med porr vel? er vel ikke noe annet de fersker folk for der?

 

 

-offtopic-

Var en lignende episode på rekke mi hvor plutselig jeg ser politiet sjekker ut naboen min sin pc, fikk litt panikk selv og begynner og lukke alt som har med warez å gjøre. Finner ut etterpå at det var naboen hans som var politi... lettet..

Lenke til kommentar
Og spørsmålet kommer opp ennå en gang.

 

Bildet ble tatt på GlobeLAN2 på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Politimannen på bildet er faren til gutten og skulle sjekke mailen sin. Bildet ble tatt natt til søndag og gutten hadde ikke sovet siden natt til fredag. Når politiet plutselig kom på besøk så var det noen som måtte ta bilde og hørte med gutten etterpå hvordan de var der, og så begynte de å paste det bildet på IRC fordi det var mange som spurte der, og da fikk jeg vite om det (GlobeLAN2 var det første GlobeLANet jeg var hovedansvarlig for)

 

Se flere bilder fra GLobeLAN2 på http://bilder.globelan.net.

 

 

Minner meg om at deltagerne våre har vokst litt siden GL2-tiden (det var sankthanshelga i... 2002 vel). Kjenner igjen endel av ryggene som sitter i bakgrunnen der. Henger fortsatt med oss

De som har vært på TG vet vel mer eller mindre at det der ikke er fra TG ut fra bordkvaliteten.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...