Gå til innhold

Bf 2 hopper bare ut til win.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si deg at dette problemet hadde jeg en liten stund i går også.

På en Wake-only server hoppet den ut, aner ikke hvorfor.

Prøvde i dag, og plutselig var det i orden igjen.

Skrevet

Har til tider det samme problemet.. Sitter og spiller en stund, så plutselig hopper jeg ut i Windows og spillet lukker seg selv! JÆ*** irriterende!

Og en annen ting - er det noen her inne som har hatt problemer med å starte spillet når man ikke er tilkoblet nettet? Har en litt ustabil nettlinje om dagen, og har i skrivende stund ikke nett hjemme (skolen nå), og får da altså ikke startet opp BF2, av en eller merkelig grunn.. Det virker på en måte som om at spillet krever at man har nett tilgjengelig for å få spilt det.... Noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Jeg får heller ikke til å uninstalere spillet, det bare hopper tilbake til windows etter den første loadingen.

Spillet har funket perfekt før, nå fungerer det bare i single player og ikke i multi player.

Noen som vet hvorfor?

Skrevet

HÆ?!

Du også??

Slik var den til meg også for 2 dager siden.. Samme hvilken server jeg trykte Join Server på, så datt jeg ut til windows.

Så avinstallerte jeg det, og nå får jeg ikke startet drittspillet mere.

Har reinstallert spillet flere ganger, men når jeg prøver å starte det, så blinker skjermen bare et par ganger, også er jeg tilbake til den jævla møkka windowsen.

:cry:

Need Help..

Skrevet
Bruk lokal/offline konto i BF2, ikke den som du spiller med online.

Ellers prøver den å finne statsen din på nettet.

5133752[/snapback]

Hvordan får jeg til det da, når det eneste jeg får når jeg starter opp, er en svart skjerm...? Hmm... Hadde vært moro og fått spilt litt selv om jeg ikke har nett, tenker da på SP.. kjekk metode for å øve seg litt...

Skrevet

Løsningen kan ligge -HER-. Løste ihvertfall mitt problem med CTD. Jeg hadde kjørt Battlefield2_code.exe i Support-mappa, noe spillet ikke var særlig fornøyd med. Funket da kun i single-player og CTD så fort jeg trykket join på en internettserver.

Som sagt, nevnte link fikset mitt problem :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Bare jeg trykker på multiplayer så hopper hele driten ut i Windows.

Jeg får ikke frem lista over servere engang.

Løsning på det?

Skrevet
HÆ?!

Du også??

Slik var den til meg også for 2 dager siden.. Samme hvilken server jeg trykte Join Server på, så datt jeg ut til windows.

Har reinstallert spillet flere ganger, men når jeg prøver å starte det, så blinker skjermen bare et par ganger, også er jeg tilbake til den jævla møkka windowsen.

Need Help..

5135038[/snapback]

Etter my om og men hadde jeg fått installert 1.2 patchen og spillet fungerte fint. Så kom 1.3 patchen, helt umulig å få installert samme om jeg prøvde manuelt. Prøvde re-installe windows, funka heller ikke. Fikk til slutt installert 1.3 patchen, men det var kun når jeg kjørte en "ikke kjøpt" engelsk versjon av windows xp pro corporate. Endelig! tenkte jeg å dobbelt klikka BF2 ikonet på skrivebordet, men neida. Nå ville ikke spillet starte engang, spratt rett til windows etter att skjermen hadde blinka et par ganger.

Fryktelig irriterende for et "topp spill" som ikke akkurat er billig.

Skrevet

skjermen blinket svart og rett i windows?

spilte BF2 forrige lørdag funket fett, søndag fikk jeg cd ivalid og tok en formatering å la inn spillet på nytt og patchet opp.

Da fikk jeg denne blink svart og til windows.

Nå er jeg mektig lei av dette spillet som er så bra da egentlig.

HÆ?!

Du også??

Need Help..

5135038[/snapback]

Etter my om og men hadde jeg fått installert 1.2 patchen og spillet fungerte fint. Så kom 1.3 patchen, helt umulig å få installert samme om jeg prøvde manuelt. Prøvde re-installe windows, funka heller ikke. Fikk til slutt installert 1.3 patchen, men det var kun når jeg kjørte en "ikke kjøpt" engelsk versjon av windows xp pro corporate. Endelig! tenkte jeg å dobbelt klikka BF2 ikonet på skrivebordet, men neida. Nå ville ikke spillet starte engang, spratt rett til windows etter att skjermen hadde blinka et par ganger.

Fryktelig irriterende for et "topp spill" som ikke akkurat er billig.

5141879[/snapback]

Skrevet (endret)

Har fått et lignende problem i løpet av de siste dagene.

Etter å ha spilt en god stund ramler jeg bare ut til windows, helt uten videre. Det har også skjedd at PC-en har restartet helt. Skjønner ikke hva det kan være, får ikke opp noen feilmeldinger når jeg ramler ut av bf2 :S

Jeg lastet ned PBsetup, et program som oppdaterer punkbuster, etter å ha lest i et forum at pb kunne være problemet. Skal prøve ut å spille litt nå, og se om problemet fortsatt er der :)

Endret av noseh
Skrevet

kjører engelsk versjon selv og har intregrert SP2 i den , men spillet funket med den før og spillet funket med akkurat samme oppsetet forrige lørdag

Fått fiksa d nå, men var nødt til å formatere å legge inn en nedlasta versjon av xp pro corporate med sp2 engelsk versjon...

5145754[/snapback]

Skrevet

Ja, fungerte fint før på min kjøpte norske xp pro også. Men plutsellig var det stopp. Prøvde formatere osv. Men fungerte ikke før jeg skiftet windows versjon...

Skrevet

Jeg fikk det til i går :D

Etter et tips av en bekjent om at BF2 er kresen på Windows XP sitt "Kjapt brukerbytte"-funksjon, så avinstallerte jeg BF2, slettet ALT jeg fant med BF2 i mappen og i registeret. (skriv regedit i Kjør - Søk etter: Battlefield, og slett det)

Deretter slettet jeg den andre brukeren jeg hadde i Windows, og skrudde av Raskt brukerbytte..

(Gjøres fra Kontrollpanel --> Brukerkontoer --> Endre måten bruker logger seg på eller av)

Deretter installerte jeg Battlefield 2 pånytt. Da startet Battlefield2 igjen :)

Det var sinnsykt gøy å spille igjen :love:

• 3 uker senere...
Skrevet
Har fått et lignende problem i løpet av de siste dagene.

Etter å ha spilt en god stund ramler jeg bare ut til windows, helt uten videre. Det har også skjedd at PC-en har restartet helt. Skjønner ikke hva det kan være, får ikke opp noen feilmeldinger når jeg ramler ut av bf2 :S

Jeg lastet ned PBsetup, et program som oppdaterer punkbuster, etter å ha lest i et forum at pb kunne være problemet. Skal prøve ut å spille litt nå, og se om problemet fortsatt er der :)

5145833[/snapback]

Nå er fungerer alt tilsynelatende helt fint. Om det er på grunn av patch 1.12, oppdatering av punkbuster eller oppdatert skjermkortdriver er uvisst, men det er mest nærliggende å anta at sistnevte var løsningen på problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...