War Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg lager en liste over spillere jeg ser Needer og vinner noe de ikke trenger. Og nå er den kun på 7 navn, men allerede en gang har jeg skrevet nei og grunnen på en som spør om invite til SM gruppe. /1 har også fått vite det samtidig. Ingen nåde på min server, er man en ninja blir det ingen gruppe på den så lenge han ikke starter sin egen med uvitende folk. Siste hendelse var en i guildet mitt som hadde 90-180 våpen blå og needet på en blå kniv 40-60 eller hva det var , han sa han skulle begynne og bruke kniv. Det kunne han jo ha sakt hvær gang. Så jeg har en regel at man needer om man kan bruke det og det ER bedre en det man allerede har og man bytter til den gjenstanden med en gang. Ikke til min Alt karakter osv. Endret 11. november 2005 av War
Bredoc Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Helt ninja å si at boe items er ffa, da er du bare en grådig drittsekk som ikke unner en annen spillern en epic. Slikt er helt uakseptabel oppførsel i guilden vår. Vi har også system på bop items, vi lar ikke klasser rolle på items som ikke er til deres klasse. Feks. critt items i UBRS. De går først til rogues om de trenger, deretter andre dps klasser som vil ha dem. Dessverre er det mang en grådig drittsekk, eller idiot der ute som vil ha ffa på boe items. Glad vi ikke har slike i vår guild. Her er en typisk historie på en Ninja episode på vår server. Den aktuelle var ML og gruppeleder for et Baron run. (Jeg har questa mye med fyren før dette og trodde han var til å stole på) Når de kommer til Baron så dropper epic mounten (0,004 %) sjangs for drop) Raid grp. bestod av 10stykker, og flere i raidet som hadde epic ville ikke rolle. (Selvsagt riktig) Fyren som er ML har også epic fra før.. Før noen får sjangs til å gjøre mere Ninjaer han mounten og tar HS.. Dette skjedde i Juni, fyren ble kasta fra guilden sin og fortsatt prates det om han på serveren. Folk går rundt og spytter på han, noen har lagt han på social for bare å se når han kommer online, og da kommer det /1 "NINJA ....... IS ONLINE DONT GRP HIM" Slik går det med Ninjas, og til de som mener det er verdt å få hele sitt rykte ødelagt, og ha det slik resten av tiden man spiller wow.. ja jeg ønsker dere lykke til. "All Ninja looters should burn in Hell"
chokke Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 et kjapt spm. Jeg var i gruppe i sm cath med warlocken min og den 1h 6 spirit, bedre healing klubba dropper og 2 rogues, prest og warrioren ruller need fordi de kan bruke klubbe og er i melee, mens presten er bare ranged og går for stats. Hvem burde fåttt den? Det skal nevnes at roguesene brukte 2 sverd og warrioren brukte et 2 h sverd. Anyway, jeg putta samltige på ignore og har ikke møtt de siden.
kjetilkl Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hvis man skal følge en guild-tankegang så er det den som får mest nytte av den som får den. - i dette tilfelle presten. - Det er selvsagt å følge dette også her. - Hva i all verden skal warriors og rogues med en klubbe uansett når den har +healing?? - jeg bare spør..
JoeDohn Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Baron mount er ffa. Det er et samle-item. Det kommer fra en som for øyeblikket farmer til epic mount.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Baron mount burde først og fremst gå til dei som trenger det...
jonasdaman Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Helt ninja å si at boe items er ffa, da er du bare en grådig drittsekk som ikke unner en annen spillern en epic. Slikt er helt uakseptabel oppførsel i guilden vår.Vi har også system på bop items, vi lar ikke klasser rolle på items som ikke er til deres klasse. Feks. critt items i UBRS. De går først til rogues om de trenger, deretter andre dps klasser som vil ha dem. Dessverre er det mang en grådig drittsekk, eller idiot der ute som vil ha ffa på boe items. Glad vi ikke har slike i vår guild. Her er en typisk historie på en Ninja episode på vår server. Den aktuelle var ML og gruppeleder for et Baron run. (Jeg har questa mye med fyren før dette og trodde han var til å stole på) Når de kommer til Baron så dropper epic mounten (0,004 %) sjangs for drop) Raid grp. bestod av 10stykker, og flere i raidet som hadde epic ville ikke rolle. (Selvsagt riktig) Fyren som er ML har også epic fra før.. Før noen får sjangs til å gjøre mere Ninjaer han mounten og tar HS.. Dette skjedde i Juni, fyren ble kasta fra guilden sin og fortsatt prates det om han på serveren. Folk går rundt og spytter på han, noen har lagt han på social for bare å se når han kommer online, og da kommer det /1 "NINJA ....... IS ONLINE DONT GRP HIM" Slik går det med Ninjas, og til de som mener det er verdt å få hele sitt rykte ødelagt, og ha det slik resten av tiden man spiller wow.. ja jeg ønsker dere lykke til. "All Ninja looters should burn in Hell" 5137835[/snapback] Niffer..burning legion?
Tronsn Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Hmm, jeg har vært i SM uttalige ganger. og nå når jeg har kommet opp i lvl38 priest. så går jeg i Cath... vi tar high inquestor whitmane eller no og da dropper amuletten.. ?stamina ?spirit ?innt =bra caster amulet...... + og jeg rollet need sammen med en warlock som var samme lvl som meg.(ja greit nok tenkte jeg) MEN plutselig kom det en Hunter?, og rollet NEED... og han vant amuletten!! Og det værste med dette var at han var i lvl 34... hø lvl 34? han kan jo ikke bruke den før lvl39... og unskyldningen hans var at at det ga EN stamina boost mere enn den han hadde før!! For nå BULLSHITT...... Jeg og warlocken(som nå er min beste venn) har runnet Cath flere ganger(les 7-14ganger) UTEN og få den...(Men begge fikk da hodeplagget som droppet, chatau ett eller no) Dette er det værste jeg har opplevd.... jeg er nå snart i lvl 39 og håper og få den til da Edit: Dette var på Twilight's Hammer Endret 11. november 2005 av Tronsn
jonasdaman Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Hmm, jeg har vært i SM uttalige ganger. og nå når jeg har kommet opp i lvl38 priest. så går jeg i Cath... vi tar high inquestor whitmane eller no og da dropper amuletten..?stamina ?spirit ?innt =bra caster amulet...... + og jeg rollet need sammen med en warlock som var samme lvl som meg.(ja greit nok tenkte jeg) MEN plutselig kom det en Hunter?, og rollet NEED... og han vant amuletten!! Og det værste med dette var at han var i lvl 34... hø lvl 34? han kan jo ikke bruke den før lvl39... og unskyldningen hans var at at det ga EN stamina boost mere enn den han hadde før!! For nå BULLSHITT...... Jeg og warlocken(som nå er min beste venn) har runnet Cath flere ganger(les 7-14ganger) UTEN og få den...(Men begge fikk da hodeplagget som droppet, chatau ett eller no) Dette er det værste jeg har opplevd.... jeg er nå snart i lvl 39 og håper og få den til da Edit: Dette var på Twilight's Hammer 5139760[/snapback] Gode gamle huntere
John Keats Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Da jeg vannt dwarven hand cannon i scholo ga jeg den til en hunter i guildet
SilverCRX Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Fatter ikke at folk har så mye imot at Epic World Drops er FFA? Med tanke på hvor mye penger det er snakk om, så skulle det da jammen bare mangle. Og ja - Baron Mount er FFA.
Dux ducis Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 FFA = Fre for all. Ser det er flere av dere som sliter med SM. Er sånn irriterende instance fordi man ofte tar med seg tilfeldige folk og da blir det mye tull. Var dere i går med lvl 41 Druiden min. Vi skulle drepe Herod og da tok 41 Shamanen (Norsk, forresten) og satt på master loot og etter at vi hadde drept han droppet Scarlet leggings. Ingen i gruppen trengte disse, så vi ble enige om å rolle, men Shamanen bare tok dem og stakk. (Selv om han hadde bedre leggings) Ikke så jævla viktig, men bare litt surt at noen kan oppføre seg så teit. (På deathwing)
War Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Det er da du noterer deg navnet hans og gir han rykte som fortjent på/1 Om ingen trenger det kan man jo dis-e tingene til andre råvarer og fordele disse. Er dumt om en ting er FFA om en trenger den, men om eneste forskjell er 1+ stanima er det kjipt om den går til han når den er verdt 900G Jeg har en regel at alle som needer må ta på itemen så den ikke kan selges. Tilfeldig gruppestemmer, sånn som min tilfeldige gruppe på torsdag Presten 34 som ikke visste at han kunne heale andre (ebay?) Og hunteren 38 som ikke visste at det var fargekoder Grønn, blå, lilla,orange og rød -mens alle tingene hans var grønne helt til han fikk seg en blue item i SM. For oss på lav level er det med S&M man får den opp, armoren altså. Endret 12. november 2005 av War
kjetilkl Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Fatter ikke at folk har så mye imot at Epic World Drops er FFA? Med tanke på hvor mye penger det er snakk om, så skulle det da jammen bare mangle. 5141479[/snapback] Epic World drops er da need for noen som alt annet. - Hvis noen trenger en ting så er det da helt uinteressant hva slags farge det har. - Det skulle jammen bare mangle at en som virkelig trenger noe ikke skulle gå foran grådige tullinger selv om det er en epic.
GRendal Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Fatter ikke at folk har så mye imot at Epic World Drops er FFA? Med tanke på hvor mye penger det er snakk om, så skulle det da jammen bare mangle. 5141479[/snapback] Epic World drops er da need for noen som alt annet. - Hvis noen trenger en ting så er det da helt uinteressant hva slags farge det har. - Det skulle jammen bare mangle at en som virkelig trenger noe ikke skulle gå foran grådige tullinger selv om det er en epic. 5143837[/snapback] helt enig.
JoeDohn Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det er da du noterer deg navnet hans og gir han rykte som fortjent på/1 5142118[/snapback] Hemningsløs og utagerende naming & shaming i store byer er omtrent det eneste jeg respekterer mindre enn ninjaer. Holder lenge og vel å putte ham på ignore og ta opp en diskusjon i guild.
csboy Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg synes han fortjener det. Men du vil vel kanskje at han skal få muligheten til å "ninjae" flere items Endret 13. november 2005 av csboy
Myx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 For min del spiller det ingen rolle om en item er hvit, grønn, blå, lilla eller oransje. Så lenge noen trenger det, passer jeg, og jeg forventer at de jeg spiller med gjør det samme. Ultra-skjeldne drops som Baron Mount mener jeg likevel er FFA, siden det er så utrolig spesielt. Jeg tror alle og enhver med epic mount vil ha den like mye som de som ikke har den. Hvertfall på alliance. Jeg har spart cash i en mnd. nå til epic mount men jeg hadde like vel ikke blitt forbanna om en med epic mount vant rollen over meg på baron mount.
Anbefalte innlegg