Dʋgɢtung Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det startet 2 nye servere igår.. 5127649[/snapback] Jeg er fullstendig klar over det. Det er derfor jeg skrev: "Jeg vil råde deg til å starte på en av de nye serverene"...
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har en av hver klasse nå, og personlig syns jeg rogue er rasende artig å spille. Enda bedre blir det hvis du allerede har en lvl60 som kan betale for blå/lilla saker. Roguer er kjappe å levle. De har minimalt med downtime, en kjapp bandasje eller cannibalize holder i lange baner. I 1vs1 PvP kan de være brillefine, og det å velge hvor og når en kamp skal begynne, er utrolig kjekt. På morsomhets-skalaen vil jeg plassere warlock og warrior på en god nummer to. Warlocks er også en svært lite spilt klasse (rett over druid), så de er lette å få gruppe med. Soulstone, stamina-buff, jevn og fin dps via dots, eller massiv skade via shadowbolts.. alle fine ting å ha i en instance. I BG frydet jeg meg voldsomt når jeg stod litt unna en svær mølje og plukket vekk allies med fear. Når 4 av 7 allies er ute av kampen, blir alt plutselig mye lettere for laget. Warrior begynte jeg nylig med, og det er svært forfriskende å faktisk kunne tåle en del bank. Etter dual-wield på lvl20 deler man også ut kopiøse mengder skade. Også lett å få gruppe med, alle trenger en tank.
mobilfreek Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 ikke prøv ALLIANCE du vil angre! alliance= sux horde= own imo
Dxbb Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Selv om eg er Alliance råder eg deg ti å holde deg laaaaangt borte! Fleste spillerne er små fjortisser med null peiling på samspill.
jonasdaman Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har du spilt som Horde til nå så fortsett med det.Ikke at jeg har noe mot ally chars, har noen av dem selv og. Men Horde er jo i mindretall nesten på alle servere;( Prøv en druid for eks. Dritartig klasse etter 1.8. Har begynt med en alt. nå, og digger den allerede bare på lvl 7. Healers er det mangelvare av på serveren vår, rogues og warriors er det for mye av. Bruk http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=254 og sjekk på serveren din hva det er mest av , og hva det er mindre av. Pvp er kult det, men etter hvert så blir det til at mc og ZG, bwl frister, da trenger man en god guild og har de for mange av akkurat din klasse, kan det ta tid får man får utstyret man vil ha. Lykke til med valg av alt. :=) 5127281[/snapback] OffT: nick på Burning legion? rogue er kult
Cannabiskopen Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg har en lvl 52 rogue, har tatt hele Razorfen Kraul, Gnomeregan, Scarlet Monastary, Zul'farrak, Uldaman, Maraudon og Sunken Temple flere ganger hver og DET HAR ALDRI DROPPET EN ENESTE ROGUE TING JEG HAR FÅTT! ARGHGGHHGGH!!111!oneO!!onenen!! Det eneste jeg fikk for eksempel i de to siste Sunken Temple runsene, er en blå cloth ting som priesten hadde fra før av og magen ikke trengte :(. Syntes det er sykt lite drops fra alle lav-lvl instacer til rogues, men regner med at det blir bedre i Blackrock fjelllet, Diremaul og Plaguelands instancene.
.Marcus Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Da har du tatt forferdelig lite instancer hvis det aldri har droppa noe rogue-saker. Daggers/sverd/trinkets/armor florerer det av..
jonasdaman Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Da har du tatt forferdelig lite instancer hvis det aldri har droppa noe rogue-saker. Daggers/sverd/trinkets/armor florerer det av.. 5130707[/snapback] egentlig ikke. Mye bra i RFD...har bare vært der to ganger og den ene gange på lvl 60 men mye leather der
StorPeder Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg syns det dropper rougearmor og daggers/one-handers hele tia jeg, men... Også alltid med +str/agi, så jeg har ikek bruk for det hverken som hunter eller druid
Bredoc Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 OffT: nick på Burning legion? rogue er kult 5129989[/snapback] Jepp :=)
Exeter Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 ikke prøv ALLIANCE du vil angre! alliance= sux horde= own imo 5129594[/snapback] Jeg elske saklig poster On Topic. Prøv litt forskjellige, jeg som har en warrior, startet det "motsatte" dvs en mage. Og har det kjempe kult. Når det gjelder rase tok jeg bare det jeg syntes så kuleste ut, "human".
jossimd Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 takk for mange svar. Tror det blir rouge eller mage jeg starter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå